حضور فعال مربی معروف در مورد کشف استعدادهای ایرانی

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر حضور فعال مربی معروف در مورد کشف استعدادهای ایرانی
حضور فعال مربی معروف در مورد کشف استعدادهای ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی دایی حضور بسیار موثری در کشف استعدادهای جوان در عرصه فوتبال دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سایت شبکه ورزش، علی دایی که سال ها پیش توسط ناصر حجازی به فوتبال ایران معرفی شد، اکنون به عنوان مربی در تلاش است تا استعدادهای جوان را کشف و به فوتبال ایران معرفی کند. ورزش 3 همچنین در این رابطه تیتری با عنوان "من کشف میکنم پس هستم" در این رابطه نوشته است.
اولین شخصی که دایی زمانی که سرمربی سایپا بود به فوتبال معرفی کرد، "کریم انصاری ‌فرد" بود که 17 سال داشت. انصاری فرد همانند دایی به سرعت در فوتبال پیشرفت کرد و توانست پیراهن پرسپولیس را به تن کند. همچنین او دو دوره آقای گل نیز شد.
دومین کشف دایی "مهدی طارمی" بود که علاوه بر اینکه دو دوره آقای گل در لیگ برتر شده است، به ستاره بزرگ فوتبال ایران مشهور است. او از تیم "ایران جوان" بوشهر به پرسپولیس توسط دایی معرفی شده بود، موفقیت های خود را مدیون اسطوره فوتبال ایران است.
محمد عباس زاده نیز پس از درخشیدن در تیم نساجی مازندران توسط علی دایی به پرسپولیس معرفی شد. او عنوان آقای گلی را در پرونده خود دارد.
فرد دیگری که توسط دایی معرفی شد "علی علیپور" بود. او ابتدا به تیم راه آهن و بعد به پرسپولیس دعوت شد. او اکنون یکی از بازیکنان ارزشمند لیگ برتر محسوب می شود.
رسانه های ایرانی بسیاری بر این عقیده اند که علی دایی با معرفی "امید عالیشاه" بار دیگر ثابت کرد که در این کار خبره است. او پیراهن راه آهن و پرسپولیس را به تن کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала