دختران هنرمند ایرانی با خاطراتی در گذر زمان +عکس

© AP Photo / Paul Whiteدختران هنرمند ایرانی با خاطراتی در گذر زمان +عکس
دختران هنرمند ایرانی با خاطراتی در گذر زمان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختران هنرمند ایرانی که در تبلیغات یا سریال های تلویزیونی در سن بسیار کم به ایفای نقش پرداختند چه تغییراتی کردند؟

به گزارش اسپوتنیک، در شبکه های اجتماعی تصاویر بسیاری از دختران هنرمندی موجود است که در سنین بسیار پایین به ایفای نقشی بسیار جذاب در تلویزیون پرداخته بودند و اکنون بزرگ شده اند. یکی از آنها دختری است که در کودکی نقش دوست قورباغه ای را داشت که تبلیغات محصولات بهداشتی می کرد. نام شخصیت قورباغه "قوقوری" بود و این دختر هنرمند "خانم کوچولو" نام داشت که در سن بسیار پایین با شیرین زبانی خود به تبلیغ محصولات بهداشتی می پرداخت. او اکنون دختری بالغ شده است که با دیدن تصویر او تازه متوجه گذر زمان خواهیم شد.

خانم کوچولو تبلیغ شامپو غرغور داروگر چقدر بزرگ شده😄

Публикация от 🔝900k😻رو لمس کن👆ƒollow➕ (@javad_hoseinzehi) Авг 13 2017 в 2:00 PDT

چندین سال پیش سریالی به نام "بزنگاه" از تلویزیون ایران پخش می شد که در آن دختری حدودا ۳ ساله به نام "درسا" به هنرمندی می پرداخت. نام او در خارج از سریال "نیکی نصیریان" است و اکنون دختری بالغ شده است که کمتر کسی باور می کند او همان دخترک شیرین زبان سریال بزنگاه است.

در سریال دیگری به نام "خانه بدوش" دخترکی به نام "سحر" به ایفای نقش می پرداخت که شیرین سخنی او جذابیت سریال را بیشتر کرده بود. عکسی از "نگین اوشانزه" در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که خاطرات سال های پیش را زنده می کند و دختر آقا ماشالله سریال خانه بدوش را به یاد بینندگان می آورد.

بسیاری از کاربران با دیدن دخترکان دیروز و دختران بالغ امروز با ثبت نظر "یادش بخیر" به تصاویر آنان واکنش نشان دادند. عده ای از کاربران نیز با دیدن تصاویر آنها گذر عمر خود را مشاهده کردند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала