زایمان دختر 10 ساله هندی

© Fotolia / Massimhokutoزایمان دختر 10 ساله هندی
زایمان دختر 10 ساله هندی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دختر ۱۰ ساله هندی که به او تجاوز شده بود فرزند خود را که یک دختر است به دنیا آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی بی سی، این دختر از اینکه آبستن بوده و وضع‌حمل کرده است، آگاهی ندارد. به این دختر گفته شده بود که برآمدگی شکم او ناشی از وجود یک سنگ بزرگ در داخل آن است.
یکی از مقامات بیمارستان به بی بی سی گفته است که حال مادر و فرزند خوب است.
گزارش شده است که نوزاد بدنیا آمده ۲.۵ کیلوگرم وزن دارد و از طریق سزارین در ساعت ۰۳:۵۲ به وقت گرینویچ در بیمارستانی در چاندیگار به دنیا آمده است.
دیوان عالی هند پیشتر و در اواخر ماه گذشته میلادی اجازه سقط جنین به این دختر را نداد. حکم دادگاه براساس گزارش هیات پزشکان صادر شد که تشخیص دادند سقط جنین در ۳۲ هفتگی (هشت ماهگی) برای دختر خطرناک است. قضات دادگاه بدون آنکه جزئیات پرونده را فاش کنند، روز جمعه، ۲۸ ژوییه حکم دادند که عمل سقط جنین "برای این دختر خوب نیست".
دادگاه عالی هند همچنین به دولت پیشنهاد داد تا در همه ایالت‌های این کشور هیاتی پزشکی تشکیل دهند تا پرونده‌هایی مشابه را بررسی و در اسرع وقت تصمیم‌گیری کنند.
بارداری این دختر حدود یک ماه پیش مشخص شد. گفته می‌شود که این دختر خود متوجه نشده بود که حامله است و تنها هنگامی که از دل درد شکایت کرد والدینش او را برای معاینه به بیمارستان بردند.
این دختر، عموی خود را متهم کرده که در طی ۷ ماه گذشته چندین بار به او تجاوز کرده است. عموی او اکنون در بازداشت است.
براساس قوانین این کشور، عمل سقط جنین پس از هفته بیستم حاملگی مجاز نیست مگر اینکه پزشکان تایید کرده باشند جان مادر "در خطر" است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала