روحانی: درهای فضای مجازی را نباید قفل کرد

© AP Photo / Ebrahim Norooziروحانی: درهای فضای مجازی را نباید قفل کرد
روحانی: درهای فضای مجازی را نباید قفل کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سیاست ها و برنامه های این وزارت خانه را مطرح کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران روز سه شنبه در جلسه ی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در بخش دفاع از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این وزارتخانه برای اولین بار جوانگرایی را تجربه می کند. و توصیه من به تمامی وزرا این است که از جوانان و زنان در سمت های بالا استفاده کنند.
وی از برخی اظهارات در خصوص فضای مجازی انتقاد کرده و بیان داشت: برخی معتقدند چنانچه در یک اتوبان بزرگی تصادف شود و فردی زیر ماشین رفت چنانچه شکایتی در اینباره ثبت شد قاضی می تواند برای همیشه آن اتوبان را مسدود کند. این در حالی ست که ما باید به جای این کار تصادفات را کاهش دهیم.
رئیس‌جمهور ایران بیان داشت: «باید اجازه داد که از فضای مجازی درست استفاده شود» و خاطر نشان نمود: من به وزرای دادگستری، ارتباطات، اطلاعات و کشور آینده خود خطاب می‌کنم که نمی‌شود در فضای مجازی را قفل زد؛ چراکه این قفل را روحانی باز نکرده است بلکه مردم آن را باز کرده‌اند و قفلی که مردم با اراده خود باز کرده‌اند نمی‌تواند دیگر بست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала