گزارش و تحلیل

جابجا شدن مرز شجاعت توسط اسیر ایرانی +عکس

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر جابجا شدن مرز شجاعت توسط اسیر ایرانی +عکس
جابجا شدن مرز شجاعت توسط اسیر ایرانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نگاه بی ترس ایرانی اسیر گروهک تروریستی "داعش" در آخرین عکس خود سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی تصویری در شبکه های اجتماعی به تحلیل و بررسی گذاشته شده است که در آن نگاه جوان ایرانی به دوربین را نشان می دهد که اسیر گروهک تروریستی داعش شده بود.
در تصویر منتشر شده، جوان اسیر در دست گروهک تروریستی داعش با خونسردی و شجاعت تمام به روبرو نگاه می کند در حالیکه خوب می داند به ساعات شهادت خود نزدیک و نزدیک تر می شود.

نظر شما درباره این عکس چیست؟ ؟ آخرین تصویر از شهید حججی در اسارت داعش که بسیار تاثیرگذار شد صبح روز چهارشنبه 18 مرداد، خبر شهادت محسن حججی یکی از نیروهای لشکر زرهی 8 نجف اشرف که به مدت 2 روز اسیر تروریست‌های تکفیری بود، منتشر شد. اين شهيد معزز از جهادگراني بود که در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد. عکسي از شهید حججی در چنگال داعش منتشر شد که نه تنها نشاني از ترس در آن نبود که برخي آن را نگاهي پرصلابت و مقتدرانه خواندند که تحسین همگان را برانگیخت. پس از آنکه اعلام شد نيروهاي تکفيري سر اين جوان 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان را از تنش جدا کردند، موجي از اعلام انزجار عمومي در فضاي رسانه‎اي و مجازي از سوي عموم مردم و مسئولان بپاخواست که اعلام انتقام از آنان شاه بيت آن بود. شما کاربر محترم درباره آخرين تصويري که از شهيد حججي در قيد حيات منتشر شده است، چيست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‎هاي اين خبر منتشر کنيد. شهید #محسن_حججی #داعش

Публикация от Khabaronline.ir (@khabaronline) Авг 12 2017 в 11:47 PDT

در مقابل در همین تصویر نگاه یکی از اعضای گروهک تروریستی داعش همراه با ترس و یا دلهره مشاهده می شود. این تصویر مورد تحلیل و بررسی بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
پس از انتشار این عکس در فضای مجازی موجی از نظرات مثبت و منفی کاربران در شبکه های اجتماعی ثبت شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که درنگاه اسیر ایرانی "محمدعلی حججی" که اکنون شهید شده است آرامش واقتدار را می توان دید و درنگاه داعشی تکفیری ترس رذالت وپستی دیده میشود.
بسیاری از کاربران معتقدند که همين آرامش نگاه شهيد حججی و ترس و اضطراب در نگاه تکفیری داعشی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. بسیاری معتقدند که این شهید مرزهای شجاعت را جابه جا کرده است و نگاه او معادله های شجاعت و ترس را بهم ریخته است.
نظر بسیاری از کاربران این است که این جوان برومند و شجاع عاشق وطن در دفاع از ایران و اسلام و در مبارزه با گروهک تروریستی داعش سر فدا کرد تا ایران و ایرانی سرافراز بماند. به گفته آنان ایرانی ها حتی موقع مرگ نیز در دفاع از وطن عاشقانه و سرافراز جان خود را فدا می کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала