پاسخ فدراسیون فوتبال ایران به فیفا در خصوص شجاعی و حاج صفی

© AP Photo / Keystone, Steffen Schmidtپاسخ فدراسیون فوتبال ایران به فیفا در خصوص شجاعی و حاج صفی
پاسخ فدراسیون فوتبال ایران به فیفا در خصوص شجاعی و حاج صفی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به فیفا اعلام کرد که دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان از حضور در تیم ملی ایران محروم نشده اند.

شجاعی و حاج صفی دیگر جایی در تیم ملی ایران ندارند - اسپوتنیک ایران
شجاعی و حاج صفی دیگر جایی در تیم ملی ایران ندارند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به نامه‌ای که فیفا ارسال کرده و خواستار توضیح درباره خبر محرومیت مسعود شجاعی و حاج‌صفی شده بود، اعلام کرد که این دو بازیکن محروم نشده‌اند.

نامه فیفا شب گذشته به فدراسیون فوتبال ایران رسید و طی آن سؤال شده بود که آیا شجاعی و حاج‌صفی محروم شده‌اند یا نه. فدراسیون جهانی فوتبال حتی در این خصوص از فدراسیون کشورمان خواستار توضیح شده بود. فدراسیون فوتبال هم در پاسخ به این نامه اعلام کرده که این دو بازیکن را محروم نکرده است و خبرهای مربوط به این موضوع درست نیست. این نامه آماده شده است و امروز به فیفا ارسال خواهد شد.

اظهارات محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه شجاعی و حاج‌صفی، دو بازیکن ایرانی تیم پانیونیوس یونان به دلیل بازی مقابل تیمی از اسرائیل دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شوند، بازتابی جهانی داشت. همین مسئله باعث حساسیت فیفا نیز شده بود و آنها به همین دلیل از فدراسیون فوتبال خواستار توضیحاتی در این باره شدند. در عین حال مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است که فدراسیون موضوع یاد شده را بررسی می‌کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала