راه اندازی برنامه کاربردی ناشناس فیس بوک در چین

© AP Photo / Ben Margotفیس بوک، برای دور زدن فیلترینک بازار انلاین چین، به طور مخفیانه یک برنامه کاربردی موبایل راه اندازی کرد.
فیس بوک، برای دور زدن فیلترینک بازار انلاین چین، به طور مخفیانه یک برنامه کاربردی موبایل راه اندازی کرد. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فیس بوک، برای دور زدن فیلترینک بازار انلاین چین، به طور مخفیانه یک برنامه کاربردی موبایل راه اندازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، فیس بوک، برای دور زدن فیلترینک بازار انلاین چین، به طور مخفیانه یک برنامه کاربردی موبایل راه اندازی کرد.
بر اساس اطلاعات بدست امده نرم افزار بالون های رنگارنگ که اجازه به اشتراک گذاری عکس ها و لحظات را می دهد توسط فیس بوک ساخته شده.
کاربران بزرگترین شبکه اجتماعی چینی به نام وی چت می توانند از این برنامه استفاده کنند.گفته می شود این برنامه در ماه می توسط شرکت چینی Youge Internet Technology منتشر شده.این شرکت هیچ نامی از فیس بوک نبرده است.هنوز معلوم نیست که ایا رگولاتورهای چینی از محتوی این برنامه کاربردی مطلع هستند یا خیر.
در حال حاضر، در چین محبوب ترین سایت های جهان، از جمله گوگل، یوتیوب، شبکه های اجتماعی توییتر، فیس بوک، و همچنین سایت های تعدادی از رسانه های بین المللی پیشرو مسدود هستند. لازم به ذکر است که بنیانگذار فیس بوک مارک زوکربرگ بارها علاقه خود را در بازار چین ابراز و با سیاستمداران چینی ملاقات کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала