پرواز هواپیمای نظامی روسی بر فراز پنتاگون شبکه های اجتماعی را به هیجان در آورد!

© Sputnik / Alexandr KryazhevСтраница сайта Twitter в окне браузера компьютера
Страница сайта Twitter в окне браузера компьютера - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبر پرواز هواپیمای نظامی روسی بر فراز تاسیسات استراتژیک در واشنگتن کاربران شبکه های اجتماعی را در آمریکا به هیجان در آورد!

به گزارش اسپوتنیک، برخی ها خشمگین شده، برخی دیگر به ترس و وحشت افتاده و گروه سوم سعی می کردند تیزهوشی خود را نشان داده و این پرواز را در رابطه با سیاست دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وانمود کنند.
این درحالی است که هواپیمای توپولف154 روسیه در چارچوب پرواز مورد توافق با طرف آمریکایی طبق قرارداد آسمان باز برفراز کاخ سفید ، کنگره ، پنتاگون و شهر بدمینسترایالت نیوجرسی پرواز کرده بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مرخصی خود را در آنجا می گذراند. این پرواز با اجازه مقامات امریکا انجام شده و نمایندگان نیروی هوایی ایالات متحده در داخل هواپیمای روسی بودند.
اکنون صدها نفر از کاربران آمریکایی در شبکه های اجتماعی درباره این پرواز به تبادل نظر می پردازند. یکی از کاربران می نویسد "ای خدا! ای خدا! هواپیمای نظامی روسیه بر فراز پنتاگون پرواز کرد". دیگر می گوید:" چی؟!" سومی می پرسد:"ببخشید چی؟"
برخی از کاربران اصلا به این خبر باور ندارند و آنرا دروغ و هذیان می دانند.
البته تعدادی از کاربران هموطنان خود را به خواندن خبر تا آخر فرا خوانده و خاطرنشان می سازند این پرواز با توافق مقامات امریکا و طبق قرارداد آسمان باز و با حضور نمایندگان نیروی هوایی ایالات متحده در داخل هواپیمای روسی انجام شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала