گزارش و تحلیل

شفا گرفتن دختر معلول توسط معجزه +ویدئو

© Sputnik / Igor Zarembo /  مراجعه به بانک تصاویر شفا گرفتن دختر معلول توسط معجزه +ویدئو
شفا گرفتن دختر معلول توسط معجزه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختری معلول که توانایی راه رفتن نداشت، موفق به راه رفتن شد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی از دختر معلولی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن با ذکر امام رضا قادر به راه رفتن می شود. این کلیپ با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است.

بر اساس آنچه که دیده و شنیده می شود، هر ساله در روز تولد امام رضا، امام هشتم شیعیان، بسیاری از مردم ادعا می کنند که معجزه ای در زندگی آن ها اتفاق افتاده است. فارغ از هر دین و آیین، بسیاری از مردم به وقوع معجزه توسط امامان در زندگی خود اعتقاد دارند و مثال های زیادی را در اطراف خود دیده اند.
در خبرهای پبرامون این ویدئو نیز گفته می شود که این دختر معلول نیز پیشتر قادر به حرکت و راه رفتن نبوده است اما به ناگاه موفق به حرکت می شود که از آن به معجزه نام برده می شود.
در علم پزشکی نیز بسیاری از جراحان و دکترها در طول سالها تجربه خود اذعان کرده اند که مسئله معجزه را به چشم خود دیده است و از نظر پزشکی با اینکه توجیهی ندارد اما بارها اتفاق افتاده است.
این کلیپ و گریه های پدر و مادر کودک معلول پس از راه رفتن در بسیاری از شبکه های اجتماعی پرطرفدار شده است. بسیاری از کاربران به تجربه های مشابه اقدام به همدردی با این خانواده کردند.
بعضی از کاربران نیز معتقدند که شفا گرفتن و معجزه تنها ساخته ذهن بشر است و در عمل حقیقت ندارد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала