بیاتلون تانک ها سوژه رسانه های غربی شد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Экипаж команды армии России участвует в индивидуальной гонке соревнований по танковому биатлону Армейских международных Играх-2017 на полигоне Алабино
Экипаж команды армии России участвует в индивидуальной гонке соревнований по танковому биатлону Армейских международных Играх-2017 на полигоне Алабино - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رسانه های غرب پیوسته بازی های بین المللی نظامی «آرمی 2017» را به بحث و گفتگو می گذارند.

به گزارش اسپوتنیک، تعداد زیادی از رسانه های غربی پیوسته درباره حضور روسیه در بازی های بین المللی بازی های نظامی «آرمی 2017» گفتگو می کنند.

روزنامه «دیلی میل» چاپ بریتانیا می نویسد که در این بازی ها روسیه «توان نظامی» خود را به نمایش گذاشته است. این نشریه در عین حال توجه را به «بیاتلون تانک ها» جلب کرده و از آن تحت عنوان «مسابقه برای مردان واقعی» نام می برد. پورتال استرالیایی «نیوز.کام» نیز می نویسد که «ابعاد بسیار بزرگ این مسابقه » قابل توجه بوده و توجه همه را به تانک های روسی مدل «تی 72 بی 3ام جلب می کند که در این برنامه حاضر شده اند.

در این میان از تجهیزات راکتیو، امکان ارتباط گیری بهتر و بالابردن سطح دفاعی در مقابل انفجار مین، ترکیب این ماشین با سلاح های پیشرفته و گسترده دید راننده تانک به عنوان امتیازات این ماشین زرهی نام می برند.

کانال فاکس نیوز نیز ضمن صحبت از «بیاتلون تانک ها» توجه همه را به مزیت های تانک های روسی جلب کرده و در این رابطه به سخنان جون م. ژنرال ارتش امریکا اشاره می کند. این ژنرال امریکایی راجع به تانک های پیشرفته روسی مدل 72ب3ام صحبت کرده و از وجود آنها ابراز نگرانی کرده است. به گفته وی «امروز امریکا توان رقابت ندارد و از کشورهایی عقب مانده که روابطشان با امریکا سرد شده است».

مسابقه تانک ها در منطقه نظامی آلابینو در حومه مسکو جریان دارد.

55 تیم از 19 کشور در این مسابقه شرکت دارند و در مرحله بعدی 12 تیم به رقابت می پردازند. مرحله نیمه نهایی ستارگان روزهای 8، 9 و 10 اوت برگزار می شود. در پایان چهار تیم برتر به مرحله نهایی رفته و بازی ها به پایان می رسد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала