سرقت از منزل جان تری با مشاهده پست اینستاگرام +عکس

© Photo / pixabayسرقت از منزل جان تری با مشاهده پست اینستاگرام +عکس
سرقت از منزل جان تری با مشاهده پست اینستاگرام +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در اوج فصل مسافرت مراقب پست هایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارید باشید.

به گزارش اسپوتنیک، با ورود ماه اوت و خنک شدن تدریجی دما، مسافرت های بین شهری و خارجی نیز روند صعودی پیدا می کنند. در این رابطه گذشته از توصیه های ایمنی همیشگی، مقوله نسبتا جدیدی باعث شده است که سارقان بتوانند در زمان نبود شما از خانه شما سرقت کنند. 

توصیه هایی که در هنگام مواجه شدن با سرقت یا حمله به کمک شما می آیند - اسپوتنیک ایران
توصیه هایی که در هنگام مواجه شدن با سرقت یا حمله به کمک شما می آیند

در تصویری که مدتی است بار دیگر در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان تصویر جان تری بازیکن فوتبال اهل انگلستان و مدافع میانی تیم استون ویلا را مشاهده نمود که قربانی سرقت های مدرن شده است.

Great few days away Skiing with the family 🎿❄️ @toniterry26 🇫🇷

Публикация от John Terry (@johnterry.26) Фев 28 2017 в 2:12 PST

ماجرا از این قرار بود که هنگامی که جان با همسرش به تعطیلات زمستانه رفته بودند، تصویری از خود در انستاگرام به اشتراک گذاشتند که برایشان گران تمام شد. در این تصویر آنها بلافاصله پس از گرفتن عکس آن را در اینستاگرام آپلود کرده و بدین ترتیب این عکس در معرض دید همگان قرار گرفت. 

سرقت های زیر پنج ثانیه(ویدیو) - اسپوتنیک ایران
سرقت های زیر پنج ثانیه(ویدیو)

از آنجایی که صفحه مجازی تری نزدیک به 3 و نیم میلیون دنبال کننده داشته و باز است، سارقان می توانند یکی از همین فالوورهای او بوده باشند. البته شایان ذکر است که سارقات تنها چند هزار پوند از ویلای تری سرقت کردند که این در مقابل دارایی های وی به چشم نمی آید.
با مشاهده تصاویر و توصیه هایی که توسط کاربران در فضای مجازی منتشر می کنند می توان مشاهده نمود که سارقان روز به روز با هوش تر و از فرصت های به وجود آمده به خوبی استفاده می کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала