تیلرسون: آمریکا همچنان توافق برجام را بررسی می کند

© AP Photo / Jon Gambrellتیلرسون: آمریکا همچنان توافق برجام را بررسی می کند
تیلرسون: آمریکا همچنان توافق برجام را بررسی می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد؛ دولت آمریکا همچنان مسئله خروج و یا عدم خروج از توافق برجام ایران و پنج کشور عضو دائم سازمان ملل و آلمان را بررسی می کند.

به گزارش اسپوتنیک، رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به طور صریح نارضایتی خود از توافق برجام که برای حل و فصل برنامه هسته تهران صورت گرفته را اعلام کرد. با این حال ما همچنان به گفتگو و مذاکره در مورد شرایط این توافق نامه می پردازیم.
وی گفت، آمریکا حال همکاری با متحدان اروپایی، روسیه و چین می باشد تا اطمینان یابد که همه جنبه‌های آن به خوبی عملیاتی شده است.
تیلرسون افزود؛ من و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اختلافاتی در مورد برجام و برخی دیگر از مسائل سیاسی بین المللی با یکدیگر داریم.
تیلرسون اظهار داشت که بین او و ترامپ روابط خوبی برقرار است. من تقریبا هر روز با او صحبت می کنم و چند بار در هفته با دونالد ترامپ دیدار می کنم. او در تعطیلات و دیر وقت هنگامی که موردی به ذهن وی خطور می کند با من تماس می گیرد. او در هر زمان ممکن است با من تماس بگیرد و این یک رابطه خوب است و به من این اجازه را می دهد که دیدگاه های خود را بازگو کنم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала