گزارش و تحلیل

حواشی جنجالی پیرامون اعزای تیم ملی کاراته ایران در لهستان +عکس

© Flickr / Jeffrey Zeldmanحواشی جنجالی پیرامون اعزای تیم ملی کاراته ایران در لهستان +عکس
حواشی جنجالی پیرامون اعزای تیم ملی کاراته ایران در لهستان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به تازگی تصویری ناخوشایند از استراحت اعضای تیم کاراته در ایستگاه قطار در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حواشی زیادی به دنبال داشت.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از استراحت اعضای تیم کاراته در شبکه های اجتماعی با عنوان وضعیت تاسف بار اعضای تیم ملی کاراته منتشر شده است که واکنش های زیادی را به دنبال داشت.
عده ای از کاربران با دیدن تصاویر تیم ملی کاراته به سرعت موضع گیری کرده و فدراسیون کاراته را مقصر وضعیت ناخوشایند تیم کاراته در شهر "ورشو" "لهستان" دانستند.

این در حالی است که پس از انتشار این عکس، سرمربی تیم ملی کاراته در مصاحبه ای عنوان کرده است که عکس منتشر شده از استراحت ملی پوشان کاراته در ایستگاه قطار بوده و متاسفانه تنها با هدف حاشیه سازی منتشر شده است. وی افزود که پروازهای ورودی به شهر "ورسلاو" به لحاظ زمانی مناسب نبود و ما مجبور شدیم پس از ورود به ورشو از طریق "کیف"، با قطار به این شهر برویم. پس از تهیه بلیط، اعضای تیم کاراته ۲ ساعت زمانی که تا رسیدن قطار باید منتظر می ماندند را به دلیل خستگی، روی سکوی توقف قطار به استراحت پرداختند. به گفته او در این شرایط چاره ای دیگری هم برای آنان نبوده است. سرمربی تیم کاراته اضافه کرد که پس از رسیدن به مقصد فدراسیون یکی از بهترین هتل های شهر را برای اعضای تیم کاراته رزرو کرد تا آنها براحتی به استراحت بپردازند.
او همچنین این حواشی را فقط جهت بر هم زدن فضای کشور معرفی کرده است و معتقد است اینگونه حرکات بدور از معرفت و اخلاق مداری است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала