ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط "شرکت کاسپرسکی"
ارائه آنتی ویروس رایگان برای کاربران جهان توسط شرکت کاسپرسکی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت کامپیوتری "کاسپرسکی" به طور رسمی، ارائه آنتی ویروس رایگان به تمام کاربران دنیا را اعلام نمود.

به گزارش اسپوتنیک، یوگنی کاسپرسکی مدیر "لابرارتور کاسپرسکی" به طور رسمی استفاده از سیستم آنتی ویروس Kaspersky Free به صورت رایگان توسط کاربران جهان را اعلام داشت.

در بیانیه این شرکت آمده است: "خبر خوب  - ما راه اندازی آنتی ویروس رایگان "کسپرسکی فری" رااعلام می کنیم! این امکان برای همه است، "رایگان به معنای هدیه ما به شما است".

به گزارش وب سایت رسمی این شرکت، آنتی ویروس کسپرسکی رایگان برای هجده ماه قابلیت استفاده دارد. به نقل از این کارآفرین روسی: "تعداد قابل توجهی از کاربران اینترنت حتی 2000 روبل برای خرید سیستم آنتی ویروس امن ندارند، به همین دلیل آنها  مجبور به استفاده از سیستم های آنتی ویروس قدیمی و تقلبی می شوند، حتی گاها از آنتی ویروس ویندوز استفاده می کنند. ما به طور رایگان سیستم آنتی ویروس شرکت خود را در اختیار آنها قرار می دهیم تا به گسترش پایگاه های داده ها و سیتم آموزشی کمک نماییم".

در وب سایت رسمی این شرکت چنین آمده است: "سال گذشته، این محصول با استقبال کاربران در روسیه، اوکراین و بلاروس، چین، و همچنین در دانمارک، نروژ، سوئد، فنلاند رو به رو گردید".

گفتنی است، کسپرسکی رایگان به صورت تدریجی در اختیار کشور ها قرار می گیرد. در ماه ژوئیه، ساکنان ایالات متحده آمریکا، کانادا و بسیاری از کشورهای منطقه آسیا و اقیانوس آرام، از جمله قزاقستان امکان استفاده رایگان از کسپرسکی را دارند. در ماه سپتامبر — هند، هنگ کنگ، شرق میانه، آفریقا، ترکیه و امریکا لاتین. اکتبر — اروپا، ژاپن و کره جنوبی به این لیست اضافه می شوند. تا پایان سال این آنتی ویروس در همه کشورها رایگان می شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала