تیم ملی غواصی ارتش ایران وارد سواستوپل شد

© Sputnik / Evgeny BiyatovЭкипаж танка Т-72Б3 армии Ирана во время стрельб в соревнованиях по танковому биатлону на полигоне Алабино
Экипаж танка Т-72Б3 армии Ирана во время стрельб в соревнованиях по танковому биатлону на полигоне Алабино - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم های غواصی ارتش ایران، ونزوئلا، سوریه و آفریقای جنوبی برای حضور در مسابقات بین المللی غواصی ارتش ها، وارد سواستوپول در کریمه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز 25 ژوئیه اعضای چهار تیم شرکت کننده در مسابقات بین المللی غواصی ارتش ها به شهر سواستوپل وارد شدند. ویاچسلاو تروخاچیوف رئیس بخش پشتیبانی از اطلاعات ناوگان دریای سیاه کاپیتان این خبر را به طور رسمی اعلام نمود.

به نقل از این مقام روسی: ورزشکاران خارجی پس از ورود به کریمه، در آموزشگاه نیروی دریایی در کنار دریای سیاه مستقر گردیده اند. برنامه های جالبی برای مهمانان خارجی در نظر گرفته شده است. من جمله برنامه فرهنگی، که در آن فرصت را به بازدید از مکان های تاریخی برای این ورزشکاران در نظر گرفته شده است. غواصان در طی چند روز آینده فرصت انجام تمرینات کافی را در اختیار خواهند داشت.

امسابقات قهرمانی ارتش ها در رشته غواصی 2017 ، که به عنوان مسابقه "عمق" نام گذاری شده است، برای دومین بار در سواستوپول برگزار می شود.

مسابقات غواصی شامل چند دسته مختلف ن جمله: "نجات در آب"، "گذر از موانع آبی"، "فلنج"، "کمک های اولیه پزشکی در آب" و… برگزار خواهد شد. این مسابقات از تاریخ 2 تا 9 آگوست برگزار خواهد شد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала