تعقیب و گریز پلیس در تهران +ویدئو

© Sputnik / Somayeh Pasandideتعقیب و گریز پلیس در تهران +ویدئو
تعقیب و گریز پلیس در تهران +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مرد 30 ساله ای که از داروهای روان گردان استفاده کرده بود با رانندگی مخاطره آمیز در خیابان های تهران موجب خسارت به چند خودرو و همچنین خودروی پلیس شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، راننده یک دستگاه خودروی اپتیما با فرار از دست مأموران پلیس و با برخورد چند باره با خودروهای شهروندان و یک دستگاه خودروی مگان پلیس موجب رسیدن خساراتی شد. ساعت 18:20 روز گذشته (پنج‌شنبه) مأموران پلیس راهور تهران بزرگ به دلیل رانندگی مخاطره‌آمیز راننده یک خودروی اُپتیما در بزرگراه شهید سعیدی در تهران، دستور توقیف خودرو را صادر می‌کنند که راننده این خودرو از دستور پلیس سرپیچی کرده و سعی می‌کند از دست آنان فرار کند.
پس از تعقیب و گریز مأموران و خودروی اپتیما، خودروی پلیس، راه این خودرو را در خیابان پیغمبری سد می‌کند ولی راننده خودروی اپتیما با ضربه زدن به خودروی مگان پلیس راهور، راه خود را باز می‌کند و متواری می‌شود.
به دنبال متواری شدن راننده خودرو، ماموران پلیس مجدداً در یکی از خیابان‌های اطراف، موفق می‌شوند راه این خودرو را سد کرده و وی را دستگیر کنند.
سرهنگ عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: راننده اپتیما در حین متواری شدن به دو خودروی شخصی خسارت وارد کرده و در دو نوبت، به خودروی پلیس راهور تهران خسارت زده است، راننده این خودرو که مردی 30 ساله بود پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد و در اختیار مأموران کلانتری قرار گرفت و این در حالی است که به گفته راننده دستگیر شده، وی پیش از متواری شدن از دست پلیس، مبادرت به مصرف مواد روانگردان کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала