اعترافات پسر ترامپ در صفحه تویتر

© AFP 2023 / Philippe DesmazesСын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший
Сын президента США Дональда Трампа Дональд Трамп-младший - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پسر ترامپ مکاتبات خود را با وکیل روسی در صفحه تویتر منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، پسر ترامپ در رابطه با اتهامات وارده به وی برای ملاقات با وکیل روسی که گویا برای دولت روسیه کار می کند، شرح ماجرا را در صفحه اجتماعی تویتر آورد.

ترامپ در صفحه خود نوشت که ملاقات با وکیل روس به پیشنهاد امینه آگالارووا مشتری گلد استون بود. ملاقات زمانی انجام گرفت که وکیل روس اظهار کرد برای دولت روسیه کار نمی کند. وی همچنین اعتراف کرد که علاقه مند به دریافت اطلاعاتی درباره هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی پدر در چارچوب قوانین امریکا برای جمع آوری اطلاعات درباره رقبای سیاسی انتخاباتی است.

در نامه اول به ترامپ پسر، تاکید شده بود که امینه آگالارووا با گلد استون تماس تلفنی گرفته و از او خواسته که برای موضوع جالبی با ترامپ پسر تماس بگیرند. پس از آن گلد استون می نویسد که یک نماینده که نامش فاش نشده از دولت روسیه گویا قصد ملاقات با پدر امینه را دارد و پیشنهاد کرده که برخی اسناد رسمی و اطلاعات خاص را در اختیار ستاد انتخاباتی ترامپ قرار بدهد و با این کار هیلاری را به خاطر ارتباط با روسیه متهم کرده و این کار در نهایت به نفع ترامپ تمام خواهد شد.

ترامپ پسر در پاسخ اظهار تمایل کرده که اطلاعات اشاره شده را دریافت کند. او ابتدا پیشنهاد گفتگوی تلفنی داده، اما کمی بعد تصمیم می گیرند که ترامپ پسر با ویسلنیتسکایا در نیویورک ملاقات داشته باشد. به غیر از سخنان پسر ترامپ، سند دیگری برای اثبات جعلی نبود این نامه ها در دست نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала