بهترین ایرلاین های جهان در سال 2017 +عکس

© AFP 2023 / Greg Woodبهترین ایرلاین های جهان در سال 2017 +عکس
بهترین ایرلاین های جهان در سال 2017  +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در رتبه بندی بهترین خطوط هوایی جهان، ایرلاین کشور قطر در صدر این جدول قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر و اعلام بهترین خطوط هوایی دنیا، جنجال زیادی به همراه داشت. این رنکینک در حالی اعلام شد که کشور قطر در حال حاضر مدتی است از سوی برخی کشورهای عربی تحریم شده است. پیشتر خطوط هوایی قطر در سالهای 2011، 2012 و 2015 نیز توانسته بود عنوان بهترین خطوط هوایی دنیا را کسب کند.

این خبر مورد توجه بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. 10 ایرلاین برتر جهان در سال ۲۰۱۷ را به ترتیب، خطوط هوایی قطر، خطوط هوایی سنگاپور، خطوط هوایی آل نیپون، خطوط هوایی امارات، خطوط هوایی کاتای پاسیفیک، خطوط هوایی اواایر، خطوط هوایی لوفت‌ هانزا، خطوط هوایی اتحاد، خطوط هوایی هانان و خطوط هوایی گارودا ایندونزیا تشکیل می دهند.

در این رابطه گفته می شود که بر اساس نظرسنجی انجام شده از مسافرین خطوط هوایی مختلف در جهان، به این نتیجه رسیده است که هواپیمایی قطر شایسته رتبه نخست و دریافت جایزه بهترین هواپیمایی جهان در سال ۲۰۱۷ است.

به نوشته برخی کاربران، به نظر می رسد که تحریم های وارده بر روی قطر از سوی کشورهای عربی در سال جاری میلادی نیز نتوانند تاثیر مخربی بر کیفیت سرویس دهی و پرواز خطوط هوایی قطر بگذارند و یا اینکه حداقل نتوانسته است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала