افزایش قدرت کشتی سازی روسیه

© Sputnik / Dover Marinaافزایش قدرت کشتی سازی روسیه
افزایش قدرت کشتی سازی روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه برای مقابله با تهدیدها، اقدام به توسعه صنعت کشتی سازی تا سال 2050 می نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ولادیمیر کارولیف رئیس ناوگان دریایی روسیه، برنامه های نیروی دریایی کشتی سازی روسیه با توجه به پیشروی روند صنعت کشتی سازی در جهان توسعه خواهد یافت.

کارولیف در سخنان خود در نمایشگاه نیروی دریایی МВМС-2017 در سن پترزبورگ افزود: «ما باید کار بر روی توسعه صنعت کشتی سازی روسیه مطابق با گسترش این صنعت در جهان را آغاز نماییم. هدف ما این است که نیروی دریایی روسیه با توسعه این صنعت توانایی پاسخگویی در برابر تهدیدات دیگر کشورها را در دریای مدیترانه در خود ایجاد نماید. ما باید در صنعت کشتی سازی چندین قدم جلو برویم و اکنون چشم انداز خوبی در پیش روی ما است. در همین راستا برنامه دولتی نیروی دریایی ارتش روسیه تا سال 2050 اجرا می شود».

بر اساس طرح فوق، کشتی های زمینی و زیر دریایی روسیه در آینده نزدیک 5 تا 10 ساله، با تکنولوژی جدید توانایی های بیشتری در زمینه مدیریت، قابلیت حمل رادار و موشک های هواپیما خواهند داشت.

شایان ذکر است، نمایشگاه نیروی МВМС-2017 در روسیه با حمایت وزارت صنعت و تجارت روسیه، در سن پترزبورگ از 28 ژوئن تا 2 ژوئیه در محل «لن اکسپو» و «دریایی مکزیک» برگزار می شود. موضوعات این نمایشگاه شامل کشتی سازی و صنایع وابسته به کشتی سازی، ارتش و نظامی، سیستم های مدیریت جنگی، ناوبری، ارتباط و مدیریت، نیروگاه های دریایی، پایگاه های فضایی و پشتیبانی از کشتی ها و دیگر تکنولوژی های جدید می باشد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала