انتقاد رهبران کشورهای اسلامی از قانون مهاجرت ترامپ

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Официальная резиденция президента США - Белый дом в Вашингтоне
Официальная резиденция президента США - Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبران کشورهای اسلامی از فرمان منع ورود مهاجران به قلمروی ایالات متحده امریکا انتقاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، رهبران کشورهای اسلامی مخالفت خود را با فرمان دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا و نگاه او به اسلام ابراز کردند.

ازهر عزیز رییس سازمان بزرگ اسلامی امریکا و منطقه — جامعه اسلامی آمریکای شمالی اظهار کرد: «بیانات او (دونالد ترامپ) و الفاظی که بکار می برد صدمه زیادی به جامعه اسلامی امریکا وارد می کند».

مردم این کشور همیشه اهل مسامحه و پذیرفتن سایرین بوده اند.

رهبران کشورهای اسلامی همچنین  قوانین ورود به امریکا برای شهروندان برخی کشورهای اسلامی را محکوم کرده و ابراز امیدواری کردند که این محدودیت ها به زودی رسما لغو شوند.

در امریکا از روز جمعه قوانین جدیدی برای ورود شهروندان شش کشور عمدتا اسلامی از جمله سوریه، سودان، سومالی، لیبی، ایران و یمن به اجرا در آمده است. با این شرایط ، شهروندان کشورهای نامبرده برای دریافت روادید امریکا بایستی پیوندهای خویشاوندی خود یا ارتباطات کاری در امریکا را اثبات کنند. در فهرست خویشان نزدیک پدربزرگ و مادربزرگ، فرزندان عمو، عمه، دایی، خاله و خود ایشان و همچنین فرزندان خواهر و برادر عنوان نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала