خبرنگار سی.ان.ان:اخبار مربوط به روسیه دروغ است+ویدئو

© Photo / Mohamed Nanabhayشبکه تلویزیونی سی.ان.ان
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رتبه بو ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی.ان.ان، جیمس اوکیف خبرنگار شبکه تلویزیونی سی.ان.ان نتیجه تحقیقات خود در خصوص اصول کار شبکه سی.ان.ان را منتشر کرد. قهرمان اصلی این فیلم ویدئویی، جون بونیفیلد تهیه کننده سی.ان.ان است. وی در یک صحبت خصوصی گفت که بسیاری از اخبار و موضوعاتی که شبکه تلویزیونی پخش می کند فاقد اساس واقعی هستند.

وی گفت:«اینکه بیشترین اخبار شبکه در باره رئیس جمهور آمریکا و موضوعات ضد روسیه است فقط به خاطر سود رسانه ای و افزایش رتبه انجام می شود».

جیمز اوکیف، خبرنگار آمریکایی کلیپ ویدئویی را منتشر کرد که در آن شخصی که شباهت زیادی به جون بونیفیلد تهیه کننده سی.ان.ان دارد در صحبت خصوصی گفت که جنگ خبری ضد روسیه و ترامپ فقط و فقط با شکار رتبه مرتبط است. سخنان رک و راست او در این باره با کمک دوربین مخفی ضبط شد.

 

«من نباید از این موضوع صحبت کنم،اما دیروز با رئیس خودم مقاله ای در باره دندان را بررسی کردیم و او به من گفت:«می خواهم تو بدانی که ما با چه چیزی در اینجا سروکار داریم.موضوع اصلی:«رئیس جمهور ترامپ، آمریکا را از پیمان مربوط به آب و هوا خارج کرد». ما نصف روز این خبر را پخش کردیم و بعد جف سوکر مدیر کل سی.ان.ان در جلسه عمومی به ما آفرین گفت که خبر خروج آمریکا از پیمان آب و هوا را پخش کردیم. بعد گفت:«خوب این موضوع تمام شد، حالا برویم سراغ روسیه».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала