ائتلاف آمریکا از ترس هواپیماهای خود را در سوریه جابه جا می کند

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر ائتلاف آمریکا از ترس هواپیماهای خود را در سوریه جابه جا می کند
ائتلاف آمریکا از ترس هواپیماهای خود را در سوریه جابه جا می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ائتلاف به سرکردگی آمریکا پس از یک سری حوادث تصمیم گرفت که هواپیماهای خود را در سوریه جابه جا کند.

به گزارش اسپوتنیک ، نماینده ائتلاف در این خصوص اطلاع داد.
وی گفت:«در نتیجه برخوردهای اخیر ازجمله با نیروهایی که از رژیم سوریه حمایت می کنند و نیروهای مسلح روسیه، ما از روی احتیاط تصمیم گرفتیم که محل هواپیماهای خود را در سوریه تغییر دهیم تا مبارزه با داعش ادامه یابد ضمن آنکه امنیت خدمه ما محفوظ می ماند».
نیروی هوایی ائتلاف مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا هواپیمای سو۲۲ سوریه را در شهر رقه مورد اصابت موشک قرارداد و اعلام کرد که این هواپیما بمب هایی را در نزدیکی نیروی دموکرات سوریه که تحت حمایت ائتلاف است انداخته است. دمشق اعلام کرد که هواپیمای نیروی هوایی سوریه برنامه های خود را علیه داعش اجرا می کرد.
پس از آن وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هر هواپیما یا پهپاد در مناطق اجرای برنامه های جنگی ناوگان هوایی در سوریه با همراهی سیستم های ضدهوایی روسیه به عنوان اهداف هوایی عملیات خواهد بود. وزارت جنگ روسیه همچنین از ۱۹ ژوئن همکاری متقابل با آمریکا را در چارچوب یادداشت تفاهم مربوط به پیشگیری از حوادث در آسمان سوریه قطع کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала