مقایسه مواجهه با داعش در کشورهای مختلف و ایران (عکس)

© REUTERS / Tasnim News Agencyشناسایی هویت عاملین حادثه تروریستی تهران
شناسایی هویت عاملین حادثه تروریستی تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هر کشوری در مواجهه با داعش چه عکس العملی از خود نشان می دهد؟

به گزارش اسپوتنیک، تصویری طنزگونه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است که در آن نحوه مواجهه مردم ملل مختلف را با عناصر گروهک تروریستی داعش به تصویر می کشد.
این تصویر توسط بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

در تصویر منتشر شده با عنوان وقتی داعش حمله می کند عکس العمل مردم کشور آمریکا را در مواجهه با گروهک تروریستی داعش نشان می دهد. این گروهک تروریستی عده کمی از مردم آمریکا را ترور کرده است، اما بیشتر مردمان آمریکا در حال فرار هستند. در انگلیس تعداد بیشتری را مورد حمله قرار داده و مابقی در حال فرار هستند. تعداد افرادی که در آلمان و فرانسه مورد حمله داعش قرار گرفته اند بیشتر است و مابقی مردم همانند کشورهای آمریکا و انگلیس در حال فرار هستند. در عربستان سعودی با حمله تروریست های داعش به سوی مردم، بقیه افراد با افتادن بر روی مجروحان به کشور خود بیشتر آسیب زدند. در پایان این تصویر کشور ایران را میبینیم که با اینکه تعداد بسیار کمی مورد حمله داعش قرار گرفتند اما بیشتر مردم به جای فرار به سمت تروریست های داعش حمله کرده و آنها مجبور به فرار شده است.
این تصویر با دیدگاه خاص طنز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران معتقدند که جنایات عناصر گروهک های تروریستی برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است و مردم باید با اتحاد و همبستگی و عدم ترس این دشمن را از کشور خود بیرون کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала