آثار جواهر سازان ایرانی در قلب فلورانس نمایش داده می شود

© AP Photo / Keystone/Dominik Pluessآثار جواهر سازان ایرانی در قلب فلورانس نمایش داده می شود
آثار جواهر سازان ایرانی در قلب فلورانس نمایش داده می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جواهر سازان ماهر ایرانی، هنر اصیل خود را در ایتالیا را به نمایش می گذارند. هفته جواهرات فلورانس در تاریخ 24 لغایت 28 می در قلب ایتالیا در منطقه اولترانتو با حضور هنرمندان ایرانی برپا می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، در این نمایشگاه در بخش ایران در مجموع 30 اثر هنری توسط 14 صنعتگر ماهر جوان ایرانی در زمینه طلا و جواهر سازی ارائه می گردد.

به گزارش منبع خبری CHTN، در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان ایرانی:  آناهیتا عناصری، اشکان بهجو، آتوسا مخابری، بهاره امیدفر، غزاله ناصری، مهناز اختیاری، نرگس اسدی‌نژاد، نیکو نوریان، نیلوفر نادی، سعیده داوودی و… در دید علاقه مندان ایتالیایی قرار می گیرد.

طرح های تزئینی این هنرمندان جوان ایرانی، ترکیب تکنیک های مدرن با طرح هایی از آثار باستانی ایرانی می باشد. نمایشگاه هنرمندان معاصر از کشورهای مختلف شامل برنامه های جانبی دیگری چون سخنرانی، کارگاه های آموزشی تحت نظر هنرمندان، استادان و مسئولان می باشد.  

تعامل بین تحقیقات سنتی و هنری، ارائه تکنیک های صنایع دستی، ارائه فن آوری های جدید، ایجاد تعامل بین جواهر سازان جوان در دنیا از جمله برنامه های هفته جواهرات فلورانس در ایتالیا می باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала