انتشار شواهدی مبنی بر تجاوز به عنف توسط کریستیانو رونالدو

© REUTERS / John Sibleyکریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روزنامه اشپیگل برخی از اسناد و مدارکی مبنی بر پراداخت رشوه در مورد اتهام به تجاوز کریستیانو رونالدو مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی پرتغال در سال 2009 در آمریکا را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اشپیگل قستمت هایی مکاتبات رونالدو با "اوساریو دی کاسترو" وکیل مدافع وی در مورد مبلغ پرداختی بابت تجاوز به عنف به یک دختر را منتشر کرد. در ابتدا بستگان این قربانی خواستار 660 هزار یورو شدند، اما رونالدو و مشاور وی از پرداخت این مبلغ سر باز زدند. در نهایت طرفین به پرداخت 260 هزار یورو به توافق رسیدند. در عین حال رونالدو ملزم به پرداخت مبلغی به واسطه و وکیل مدافع نیز بوده است.
علاوه بر این، نشریه فوق اسنادی مبنی بر انتقال وجه مورد نظر با امضای رونالدو را منتشر کرد.
بخش اول این اسناد را روزنامه اشپیگل در تاریخ 14 آوریل منتشر کرد.
براساس گزارش منبع این خبر، این حادثه 13 ژوئن 2009 در لاس وگاس روی داده که رونالدو به همراه خانواده خود برای استراحت به آمریکا سفر کرده بود. اتهام تجاوز به رونالدو از سوی یک دختر 20 ساله آمریکایی مطزح گردیده.
پیش از این این روزنامه اشاره کرد که در 12 ژانویه 2010 وکیل رونالدو به این دختر مبلغ 375 هزار دلار برای سرپوش گذاشتن به این اتهام پرداخت کرده است. این فوتبالیست پرتغالی این اخبار را "تخیلات روزنامه نگاری" نامید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала