مرگ 10 نیروی نظامی ایران در حمله تروریستی در مرز پاکستان

© AFP 2023 / Noorullah Shirzadaبه گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، گروهک تکفیری‌ تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است. در این حادثه سه ستوان سوم از نیروهای ایرانی و همچنین 7 هفت سرباز مرزبان به دست تروریست ها جان خود را از دست دادند. به نقل از سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی ایران: "شلیک‌ها به سمت مرزبانان ایرانی از داخل خاک پاکستان انجام شده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این اقدام به وسیله سلاح‌های دوربرد انجام شده است". شایان ذکر است، ایران کشور پاکستان را مسئول این حادثه تروریستی می خواند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، گروهک تکفیری‌ تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.  در این حادثه سه ستوان سوم از نیروهای ایرانی و همچنین 7 هفت سرباز مرزبان به دست تروریست ها جان خود را از دست دادند.  به نقل از سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی ایران: شلیک‌ها به سمت مرزبانان ایرانی از داخل خاک پاکستان انجام شده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این اقدام به وسیله سلاح‌های دوربرد انجام شده است.  شایان ذکر است، ایران کشور پاکستان را مسئول این حادثه تروریستی می خواند. - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در درگیری بین نیروهای نظامی ایران با تروریست‌ها در روز چهارشنبه 26 اوت، در نقطه صفر مرزی ایران با پاکستان در پاسگاه مرزی «میل ۱۰۰۰» در استان سیستان و بلوچستان، ده نفر از نیروهای ایرانی کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم، گروهک تکفیری‌ تروریستی جیش‌الظلم مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفته است.

در این حادثه سه ستوان سوم از نیروهای ایرانی و همچنین 7 هفت سرباز مرزبان به دست تروریست ها جان خود را از دست دادند.

به نقل از سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی ایران: "شلیک‌ها به سمت مرزبانان ایرانی از داخل خاک پاکستان انجام شده و بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این اقدام به وسیله سلاح‌های دوربرد انجام شده است".

شایان ذکر است، ایران کشور پاکستان را مسئول این حادثه تروریستی می خواند. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала