پروژه جدید گوگل، تبدیل خرچنگ قورباغه به آثار داوینچی و پیکاسو به کمک هوش مصنوعی(ویدئو،عکس)

© Photo / Sotheby's /  مراجعه به بانک تصاویر پروژه جدید گوگل، تبدیل خرچنگ قورباغه به آثار پیکاسو به کمک هوش مصنوعی(ویدئو،عکس)
پروژه جدید گوگل، تبدیل خرچنگ قورباغه به آثار پیکاسو به کمک هوش مصنوعی(ویدئو،عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پروژه جدید هوش مصنوعی گوگل به گونه ای است که بر اساس چیزی که شخص نقاشی می کند مربوط ترین و با معناترين تصویر را پیشنهاد می کند.

به گزارش اسپوتنیک، گوگل به تازگی پروژه ای را با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی انجام داده است که به کمک آن می توان نقاشی کشید و پروژه بهترین، مربوط ترین و با معناترين پیشنهادات را در اختیار فرد قرار می دهد. این پروژه توسط برخی از کاربران به اصطلاح طنز، تبدیل خرچنگ قورباغه و خط های نا مفهوم به آثار زیبا نامیده می شود.
برای استفاده از این پروژه می توان به سایت زیر مراجعه کرد:
AutoDraw.com
کلیپی از دموی این پروژه گوگل در شبکه های اجتماعی منتشر و همه گیر شده است و بسیاری از کاربران از آن استقبال نمودند.


طبق دموی نشان داده شده، در صورتی که فرد مثلا دو دایره بکشد و با خطی آن ها را به هم وصل کند، پروژه تصویرهایی از دوچرخه های مختلف را به فرد پیشنهاد خواهد داد.
همچنین در صورت کشیدن شکلی شبیه گل، پروژه به شما گلی تمیز و خوب به شما پیشنهاد می دهد که قابلیت رنگ کردن نیز دارد.

این پروژه مورد توجه بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی سر تا سر دنیا مخصوصا کسانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند، قرار گرفت. بسیاری از افراد استفاده از هوش مصنوعی در این پروژه را مورد تحسین قرار دادند و عنوان کردند که تنها با استفاده از این تکنولوژی می توان به موفقیت های زیادی در همه زمینه ها دست یافت.

http://hub.zum.com/goodhyun #autodraw #paint3d

Публикация от goodhyun (@goodhyun) Апр 19 2017 в 12:03 PDT

همچنین کاربر دیگری در شبکه اجتماعی اینستاگرام عنوان کرده است که با استفاده از چنین تکنولوژی و کمی تلاش می توان تصاویر مختلفی در سبک پست مدرن خلق کرد.

I need to #sleep I don't know what's going on in this #drawing anymore #lol #Google #autodraw #bored #

Публикация от Cynthia G. Loera (@gabrielleloera) Апр 12 2017 в 10:42 PDT

کاربری با دید طنز در این رابطه می نویسد با همین روند پیشرفت تکنولوژی، به زودی گوگل از ما نقاشی های خرچنگ قورباقه تحویل میگیره و آثاد داوینچی، پیکاسو و کمال الملک تحویل میده.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала