شادترین حیوان کره زمین (عکس)

© Photo / Vesti.ru Quokka
Quokka - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کوئوکا به خاطر لبخند دائمی که بر لب دارد به عنوان شادترین حیوان روی زمین شناخته شده است!

به گزارش اسپوتنیک، نوعی حیوان از جوندگان کیسه دار به نام کوئوکا که به نظر می رسد تلفیقی از کانگورو و موش باشد، به شدت در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
کوئوکا دارای بدنی گرد و جمع است و پوست بدنش بلند، زبر، و فشرده. رنگ خز آن قهوه‌ای با نقطه‌های قرمز به دور گوش و گونه‌ها است. آنها گوش‌ های کوتاه و دم نسبتا قطوری دارد. وزن یک کوئوکای بالغ میان ۵-۲٫۷ کیلوگرم بسته به جنسیت است.کاربری نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام عکسی از او را منتشر کرده است.

نوع چهره او به گونه ای است که گویا لبخندی همیشگی بر چهره او نقش بسته است. این حالت چهره او را به یکی از دوست داشتنی ترین حیوانات جهان تبدیل کرده است.
تصاویر مربوط به او توسط کاربران و گروه های بسیاری در شبکه های اجتماعی با عنوان حیوان محبوب و خنده رو به اشتراک گذاشته می شود.

گفته می شود کوئوکاها را می‌توان در جزایر کوچک نزدیک به کرانه استرالیای غربی، به ویژه جزیره روتنست در نزدیکی پرت یافت. گروه های کوچکی از آنها در نواحی در کنار کانگوروهای خرگوشی گیلبرت زندگی می‌کند.
در واکنش به عکس های منتشر شده بسیاری از کاربران عنوان کرده اند که این حیوان، بیشترین شباهت را با شخصیت های کارتونی دارد و تعداد زیادی برای خرید و نگه داری از این گونه جانور به عنوان حیوان خانگی ابراز آمدگی کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала