فعالیت های روزانه ای که می توانند هوش انسان را تقویت کنند (عکس)

© Fotolia / IordaniДевушка в короне перед вечеринкой
Девушка в короне перед вечеринкой - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مغز انسان را نیز همچون عضلات می توان با تمرین های ویژه تقویت نمود.

در رابطه با بهبود فعالیت های مغز توصیه های مختلفی می شود که یکی از این توصیه ها در قالب داده نمایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این داده نمایی(اینفوگرافیک) می توان با توصیه هایی برخورد کرد که به انسان برای داشتن ذهنی آماده تر کمک خواهند نمود.

از محبوب ترین توصیه هایی که می توان به کمک آنها ذهن و هوش خود را تقویت نمود می توان به یافتن و خلق ایده های جدید در طول روز، پیگیری و دریافت پاسخ سوال هایتان که بی جواب مانده اند، مطالعه و نقد نظرات کاربران درباره موضوعات مختلف، خواندن کتاب و مشاهده فیلم های آموزشی به جای تلوزیون، دسته بندی کارهایی که باید و نباید انجام دهید، شرکت در دوره های آنلاین و گفتگو با افرادی که دوست دارید جای آنها باشید، بازی های فکری، کارها و مکان های جدید و هیجان انگیز، استراحت مطلق، انتخاب یک سرگرمی و رژیم غذایی سالم و مناسب اشاره نمود.

این توصیه واکنش های مختلفی را در میان کاربران دربر داشته است. بسیاری از کاربران از این مطالب استقبال نموده و نوشته اند که به صورت خودکار به بسیاری از این توصیه در زندگی خود عمل ی کرده اند. کاربری نوشته است عادت کردن به عادت های خوب باید آرام آرام صورت گیرد و ترک عادت های مضر نیز به همین ترتیب.


کاربری می نویسد برای گرفتن عادت های خوب باید عادت های بدی رو که در زندگی یدک می کشیم ترک کنیم

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала