سفر ایرانیان بدون ویزا به روسیه

© Fotolia / Svetlana67سفر ایرانیان بدون ویزا به روسیه
سفر ایرانیان بدون ویزا به روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیمیتری مدودیوف نخست وزیر روسیه از امکان سفر کردن شهروندان 18 کشور بدون ویزا به شرق دور روسیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک در این لیست کشورهای ایران، الجزایر، بحرین، برونئی، هند، قطر، چین، کره شمالی، کویت، مراکش، مکزیک، امارات متحده عربی، عمان، عربستان سعودی، تونس، ترکیه و ژاپن قرار دارند.
دیمیتری مدودیوف گفت: چند روز گذشته لیست کشورهایی که شهروندانشان می توانند از سیستم ویزایی جدید استفاده کنند را اعلام کردم: توریست ها و کارآفرینان این کشورها نیاز به گذراندن مراحل معمول دریافت ویزا را ندارند. او تصریح کرد که متقاضیان تنها با ثبت اطلاعلت شخصی خود در سایت درنظر گرفته شده می توانند به شرق دور روسیه سفر کنند.
مدودیوف با اشاره به این نکته که با سیستم جدید روادید توریست بیشتری به این منطقه خواهد رفت و این به معنای پیدایش بیشتر پول در منطقه است با اطمینان از افزایش سرمایه گذاری و بهبود توریسم در پی حذف سیستم روادید برای توریست ها و کارآفرینان افزود: ما به طور جدی زیرساخت های موجد در منطقه را مدرن می کنیم و در ماه مارس قانون بازدید از بندر آزاد ولادی واستوک به تایید رسید.

نخست وزیر افزود که 18 کشور معرفی شده بر اساس روابط و دیپلماسی متقابل انتخاب شده اند و به دلیلی نزدیکی و یا دوری این دولت ها به روسیه نیست. هر دولتی که این چنین برخوردی با شهروندان ما داشته باشد، باعث انجام توافق نامه های بیشتر با دولت ما خواهد شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала