راه های مفید برای درمان بی خوابی (عکس)

© Fotolia / Gpointstudio Поцелуй
Поцелуй - اسپوتنیک ایران
اشتراک
داشتن خواب راحت برای سلامتی بسیار ضروری است بنابراین باید روش هایی آموخت تا با یک خواب خوب انرژی کافی برای فعالیت های روزانه را دریافت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شده و دست به دست می چرخد که در آن توصیه هایی برای داشتن یک خواب راحت نوشته شده است. کاربران بسیاری بر این عقیده اند که این توصیه ها می توانند کمک خوبی به تنظیم زمان خواب برای داشتن یک روز خوب داشته باشد.
مردم بعد از یک روز کار و فعالیت روزانه شب هنگام نیاز به خوابی آرام و راحت دارند تا نیرو و انرژی لازم برای شروع روز بعد و فعالیت‌های روزمره را به‌دست آورند، بنابراین داشتن خواب راحت و کامل مقوله‌ای است که در سراسر ابعاد زندگی فرد مؤثر می باشد.
طبق تصویر منتشر شده توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام از علل بی خوابی می توان به استرس، اضطراب و افسردگی، شرایط نامناسب خواب و داشتن بیماری اشاره کرد.

 

Публикация от @mmajid_moradi Апр 3 2017 в 7:29 PDT

عدم مصرف کافئین و نوشیدنی های انرژی زا به داشتن خواب کافی کمک می کند. برنامه زمانی منظمی برای خواب باید دنبال شود. مکان مناسب و شرایط نرم و راحتی باید برای خواب محیا شود.
اگر کار شخص نشستنی است باید قبل از خواب کمی قدم بزند.
دمای اتاق خواب باید مناسب باشد و سکوت و تاریکی اتاق رعایت حتما رعایت شده باشد تا شرایط مناسبی برای خواب شخص محیا شود.
از خوردن غذاهای چرب و کم ارزش باید خودداری کرد و از استعمال سیگار قبل از خواب باید پرهیز نمود.
دستگاهای الکترونیکی بر خواب انسان تاثیر میگذارند باید از خود دور نمود. همچنین انجام بازی های الکترونیکی نیز از عواملی است که تاثیر بسیاری بر بی خوابی دارد. هم۰نین خواب در طول روز بر بی خوابی تاثیر دارد.
فکر به بی خوابی نیز باعث بروز بی خوابی می شود. حتی الامکان نباید به آن فکر نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала