لاوروف: شواهد حاکی از ساختگی بودن حمله شیمیایی در ادلب رو به افزایش است

© Sputnik / Grigoriy SisoevМинистр иностранных дел Исламской Республики Иран Мохаммад Джавад Зариф и министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на встрече в Москве
Министр иностранных дел Исламской Республики Иран Мохаммад Джавад Зариф и министр иностранных дел РФ Сергей Лавров на встрече в Москве - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد شواهد حاکی از اینکه حمله شیمیایی در استان ادلب سوریه در واقع صحنه سازی شده بود، رو به افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک، لاوروف در پایان مذاکرات با وزیران خارجه ایران و سوریه در مسکو گفت:" تلاش ها برای جلوگیری از اجرای پیشنهاد روسیه و ایران درباره تشکیل کمیسیون مستقل جهت تحقیقات واقع بینانه و بی غرضانه حاکی از ناپاکی وجدان کسانی است که این تلاش ها را انجام می دهند".
وزیر امور خارجه روسیه به این نکته جلب توجه کرد که کرد شواهد حاکی از اینکه حمله شیمیایی در استان ادلب سوریه در واقع صحنه سازی شده بود، رو به افزایش است.
لاوروف خاطرنشان ساخت:"مطالب منتشره از جمله در آمریکا و بریتانیا که عقیده کارشناسان را بازتاب می دهند، حاکی از آن هستند که در روایت مطرح شده برای توجیه اقدام تجاوزکارانه آمریکا در 7 آوریل تضادها و عدم تطابق های زیادی وجود دارد".

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала