آنچه ترامپ با حمله به سوریه از دست داد

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisترامپ انتخابات فرانسه را جالب توجه می داند
ترامپ انتخابات فرانسه را جالب توجه می داند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به لطف حمله به پایگاه هوایی در سوریه رییس جمهور طرفداران جدیدی پیدا کرد که از جمله آنها سناتور جون مک کی و لیندسی گرم هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله نشنال اینترست، دانیل مک کارتی روزنامه نگار امریکایی می نویسد که دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا با حمله موشکی به سوریه باعث نارضایتی بسیاری از کسانی شد که در انتخابات ریاست جمهوری از وی حمایت کرده بودند.

بسیاری از طرفداران رییس جمهور که حول پون پول و پاتریک بوکینن جمع شده بودند امروز از دور وی پراکنده می شوند، حال آنکه این دو تن و طرفدارانشان از منابع اصلی حمایتی وی به شمار می رفتند. حتی اگر طرفداران سابق وی هنوز اعتمادشان را به طور کامل به وی از دست نداده باشند، احتمال وقوع آن در آینده زیاد است.

کسانی که به ترامپ رای داده بودند اول از همه در انتظار محدود کردن مهاجرت و بعد از آن بیرون آمدن از صحنه نبرد خاورمیانه بودند، اما تا امروز رییس جمهور به وعده های خود عمل نکرده است.

مک کارتی در ادامه می نویسد که به لطف حمله به پایگاه هوایی در سوریه رییس جمهور طرفداران جدیدی پیدا کرد که از جمله آنها سناتور جون مک کی و لیندسی گرم هستند.

ترامپ عملا فاقد نقطه اتکا برای سیاستهایش است و نسبت به روسای جمهور سابق محبوبیت کمتری دارد. در زمان انتخابات و پس از مراسم تحلیف وی، حمایت های هسته اصلی طرفدارانش او را جلو بردند، اما با دلسرد کردن آنها و ارجح دانستن استراتژی مک کین، یک حرکت سیاسی عاقلانه انجام داد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала