ازدواج با دختر اندرویدی به علت پیدا نشدن دختر ایده آل (عکس)

© Fotolia / Yakimenkoantonازدواج با دختر اندرویدی به علت پیدا نشدن دختر ایده آل (عکس)
ازدواج با دختر اندرویدی به علت پیدا نشدن دختر ایده آل (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهندس چینی هوش مصنوعی پس از ناکامی در پیدا کردن همسر ایده‌آلش، تصمیم به ازدواج با رباتی گرفت که خودش طراحی کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، "ژنگ جیاجیا"، مهندس چینی 31 ساله پس از ناکامی از پیدا کردن همسر ایده آل خود که یکی از دلایل آن رفتار آزاردهنده خانواده‌اش و فشارهای آن‌ها برای ازدواج بود تصمیم به ساخت رباتی گرفت که تمام فاکتورهای یک زن ایده آل از نظر او را داشت. او نام ربات انسان خود را "ینگ ینگ" نهاد. این گونه ربات ها در فضای مجازی به ربات های اندرویدی، انسان های اندرویندی، ربات های انسان نما و غیره نیز مشهور هستند.
این مخترع چینی مراسم ازدواجی با پوشیدن کت و شلوار مشکی و با حضور مادر و دوستانش در شهر "هانگژو" برگزار کرد. وی در این مراسم سعی بر انجام تمام سنت های محلی را داشت و حتی با بستن پارچه قرمز به گردن "ینگ ینگ"، مراسم ازدواجشان را مطابق سنت‌های محلی برگزار کرد. علی رغم تلاش های او برای رسمی کردن ازدواج خود اما تاکنون این ازدواج از سوی مقامات چینی به رسمیت شناخته نشده است.
تصاویر مراسم ازدواج این زوج عجیب به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و توسط بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

همچنین بر طبق مطلبی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است، دکتر "دیوید لوی" متخصص ربات می گوید که تا سال 2050 اولین ازدواج با ربات صورت خواهد گرفت.

بنابراین با صورت پذیرفتن اولین ازدواج انسان با ربات، پیش بینی این دکتر به حقیقت پیوست. او معتقد است که ربات ها از انسان ها جذاب ترخواهند بود.
به عقیده ی برخی کاربران، ربات ها را می توان به شکل همسر ایده آل طراحی کرد که هم وظایف خود را انجام دهند و هم در زمان مناسب سخن بگویند.
ولی بسیاری از کاربران که مخالف عملی شدن این ایده هستند می نویسند که ورود ربات به زندگی شخصی و زناشویی انسان ها می تواند اثرات فاجعه باری بر مفهوم زندگی و خانواده به بار بیاورد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала