تیپ جدید بازیگر معروف هالیوودی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد (عکس)

© REUTERS / Hannibal Hanschkeتیپ جدید بازیگر معروف هالیوودی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد (عکس)
تیپ جدید بازیگر معروف هالیوودی در شبکه های اجتماعی خبرساز شد (عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیپ به اصطلاح کاربران، جواد "براد پیت" نظرات متفاوتی نظیر سبزی فروش، هندوانه فروش و راننده ترانزیت و غیره را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی عکسی از بازیگر معروف هالیوود، براد پیت منتشر شده است که توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. او در این عکس پیرهن و شلواری ساده همراه با کاپشن نازک و کلاه پوشیده است.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام، با انتشار عکس وی معتقد است که او شبیه سپرسازهای جاده ساوه شده است.

. #بردپیت شبیه سپرسازهای جاده ساوه شده. hesamism: t.co/OhZPsF5dH3. #شغلیسم؟ #جابیسم؟

Публикация от توئیت کده 🐤 (@twiit.farsi) Апр 6 2017 в 12:01 PDT

بعضی از کاربران معتقدند که او پس از جدایی از همسر خود آنجلینا جولی دیگر لباس های مناسبی نمی پوشد و پیر و غمگین گشته است. از القابی که توسط کاربران نسیت به این عکس نوشته می شود می توان به سبزی فروش، هندوانه فروش و راننده ترانزیت، سپرساز، ساقی، باربر ترمینال راه آهن و غیره اشاره نمود. بسیاری از کاربران عقیده دارند که این ستاره مشهور و محبوب هالیوود می توانست لباس های زیباتری بر تن کند.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار عکس دیگری از او به لاغری و غمگین او پس از جدایی اشاره می کند.

این کاربر با بیان اینکه براد پیت این روزها در مراسم های مختلف از جمله فرش قرمز حضور نداشته است خاطرنشان کرد او تمام روز و حتی طول شب را به ساختن مجسمه در استدیو مجسمه سازی می پردازد و ترانه های غمگین گوش می کند.
او پس از جدایی بصورت جدی از حضور در بسیاری از جمع ها خودداری می کند و کمتر در مجامع عمومی دیده می شود.
از القابی که توسط کاربران نسیت به این عکس نوشته می شود می توان به سبزی فروش، هندوانه فروش و راننده ترانزیت، سپرساز، ساقی، باربر ترمینال راه آهن و غیره اشاره نمود. بسیاری از کاربران عقیده دارند که این ستاره مشهور و محبوب هالیوود می توانست لباس های زیباتری بر تن کند. برخی می نویسند که باید او را درک کرد و شاید دیگر انگیزه ای برای زیبا پوشیدن نداشته باشد. کاربری نیز می نویسد مشکلات زندگی برای هرکسی پیش می آید واین دلیل نمی شود او این این مشکلات را با خود همه جا حمل کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала