بچه پولدارهای تهران ماهیانه چقدر صرف لباس و خوش گذرانی می کنند (ویدئو)

© AFP 2023 / Atta KenareTahran'da Noel
Tahran'da Noel - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هزینه ای که برخی بچه پولدارهای تهران در یک ماه خرج می کنند، خرج چند ماه خانواده برخی از اقشار کم درآمد جامعه ایران است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که با بچه پولدارهای تهران در مورد مخارج آنها سوال پرسیده می شود. این جوانان که اغلب به اصطلاح، قشر مفرح به آنها گفته می شود به نظر می رسد دغدغه را جور دیگری می بینند.
در این ویدئو از اقشار پردرآمد جامعه درباره دغدقه هایشان و هزینه های خرج و تفریح سوال پرسیده می شود. اکثر آنها می گویند که هزینه هایشان در ماه برای خوش گذرانی و لباس چند میلیون تومان است. به نظر می رسد که اکثر این هزینه ها را شخصی به نام پدر پولدار وبا خانواده تامین می کنند.

این ویدئو و تصاویر و ویدئوهای این چنینی در فضای مجازی توسط کاربران زبادی به اشتراک گذاشته میب شود و بازتاب های گسترده ای به همراه دارد. در حالی که برخی از اقشار پایتخت تهران خرج های چندین میلیونی دارند، کمر اقشار کم درآمد جامعه زیر فشار در حال خم شدن است.

 

کاربری در این رابطه می نویسد که پس از مشاهده این ویدئو در مورد فیلم دغدغه بچه پولدارها گفته است که همسرش بر اثر تصادف 2 سال است خونه نشین شده و او تمام زنگی خود را خرج کرد تا همسرش زنده بماند و اکنون تنها دلخوشیشان این است که توانسته است به عنوان پیک موتوری کار پیدا کند. دغدغه این خانم این است که روزی همسرش بتواند درآمد بیشتری کسب کند تا خرج او و فرزند 4 ساله اش تامین شود. برخی کاربران نیز نظر مشابهی نسبت به این موضوع داشته اند.
کاربر دیگری نیز می گوید که اختلاف طبقاتی در اکثر کلان شهرهای دنیا دیده می شود و نباید مردم را به خاطر داشته هایشان سرزنش کنیم. کاربر دیگری می نویسد
کاربران بسیاری نیز بر این عقیده اند که اکثر انسانها دوست دارند پولدار باشند ولی نمی خواهند پولدار بشود. یعنی همه چیز را یکهو می خواهند.
با نگاهی به کامنت کاربران به این ویدئو در شبکه های اجتماعی می توان مشاهده نمود که اکثر کاربران دید منطقی نسبت به این موضوع داشته و بسیاری بر این عقیده اند هرکس یک جور زندگی می کند و همه چیز نسبی است. پولدار نسبت به فقیر پولدار است و فقیر نیز به همین ترتیب با مقایسه دارایی هایش با پولدار به فقیر بودن خود پی می برد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала