روسیه آماده ساختن سیستم جدید فضایی اطلاع رسانی برای برزیل است

© Sputnik / Evgeny Biyatovسیستم ماهواره ای اطلاعات
سیستم ماهواره ای اطلاعات - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روسیه آماده ساختن سیستم جدید فضایی اطلاع رسانی، پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی و رله برای برزیل از نوع سیستم "گونتس"است که اکنون مورد استفاده آژانس فضایی روسیه (روس کوسموس) قرار دارد.

نیکلای تستویدوف، مدیر کل شرکت " سامانه های ماهواره ای اطلاع رسانی به نام آکادمیسین نیکلای رشتنیکوف" ، بزرگترین موسسه روسیه در زمینه تولید وسایل اطلاع رسانی برای فضا نوردی در مصاحبه با اسپوتنیک ضمن بیان این مطلب افزود در حال حاضر امریکای لاتین منطقه مهمی از نقطه نظر پیشرفت فناوری های فضانوردی است و عملا در همه کشورهای این منطقه برنامه های دولتی در رابطه با این رشته در دست اجرا هستند.
نیکلای تستویدوف خاطرنشان کرد در برزیل با وجود کار یک ایستگاه منطقه ای با 12 ماهواره زمان انتظار مشترکین برای سئانس ارتباطی بین 6 تا 18 دقیقه است اما پس از کار ایستگاه مداری تمام و کمال متشکل از 24 ماهواره زمان انتظار مشترکان به صفر خواهد رسید.
همچنین شرکت روسی آماده از سرگیری مذاکرات با برزیل درباره طراحی و تولید مشترک دستگاه های فضایی برای پرتاب آنها از پایگاه فضایی آلکانتارای برزیل با هر موشکی است که سفارش دهنده تعیین کند. در گذشته این شرکت روسی به همراه شریک اوکراینی خود در عملیات توسعه این پایگاه فضایی حضور فعالی داشت اما دیرتر متاسفانه کار موسسه مشترک اوکراین و برزیل متوقف شده و این همکاری متوقف شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала