تحقیقات در خصوص عامل انفجار پترزبورگ ادامه دارد

© Sputnik / Michael KlimentyevПрезидент России Владимир во время возложения цветов у станции метро "Технологический институт" в Санкт-Петербурге
Президент России Владимир во время возложения цветов у станции метро Технологический институт в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، امروز در شهر سنت پترزبورگ عزای عمومی اعلام شد.

انفجار روز گذشته در یک از واگن های قطار مترو به مرگ 11 تن و جراحات 51 تن دیگر منجر شد. چهار تن از این افراد در شاریط نامساعد جسمانی به سر می برند.

کمیته تحقیقات پرونده انفجار را به جریان انداخته است. یکی از احتمالات این است که مواد منفجره توسط یک تروریست انتحاری منفجر شده باشد. منابع خبری می نویسند که یک جوان 23 ساله مرتبط با گروهک های رادیکال این عملیات انتحاری را انجام داده است.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه شب گذشته به محل حادثه رتف. رییس جمهور در محل ورودی ایستگاه متروی «تخنالوگیچسکی اینستیتوت» یک دسته گل سرخ به یاد کشته شدگان این حادثه قرار داد. ولادیمیر پوتین همچنین با رییس اداره امنیت شهر پترزبورگ جلسه تشکیل داد. دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین نیز در جلسه آژانس امنیت ملی، نیروهای امداد و وزارت کشور و همچنین گارد روسیه حضور داشت. نتایج تحقیقات انجام گرفته در رابطه با این حادثه در مترو به اطلاع رییس جمهور رسانده شد.

بیش از یک هزار و دویست نفر از داخل مترو بیرون برده شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала