تک تیراندازهای زن در خدمت داعش

© AP Photo / Maya Alleruzzoتک تیراندازهای زن در خدمت داعش
تک تیراندازهای زن در خدمت داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک منبع امنیتی در استان نینوا ، از به کار گیری تک تیراندازهای زن داعشی در غرب موصل برای ممانعت از پیشروی نیروهای عراقی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق اطلاع داد ، منبعی که نخواست نامش فاش شود بیان داشت: داعش با استقرار تک تیراندازهای زن بر روی ساختمان‌های بلند در غرب موصل به دنبال جلوگیری از پیش روی نیروهای عراقی در این بخش از شهر و وارد کردن تلفات بیشتر در میان غیرنظامیان است.
این منبع خاطر نشان کرد: داعش با استقرار این گروه از زنان که اعضای گردان الخنساء هستند به دنبال ایجاد تاخیر در پیش روی نیروهای امنیتی و اختلال در روند عملیات آزادسازی موصل است.
به گفته این منبع، خسارتی که داعش در جریان عملیات‌ها برای آزادسازی غرب موصل متحمل شد، به ویژه کشته شدن تعداد زیادی از تک تیراندازهایش از جمله فرمانده گردان چچنی‌ها ملقب به ابو حفض چچنی این گروه تروریستی را مجبور کرده که از تک تیراندازهای زن استفاده کند.
وی ادامه داد: یکی از روش‌های داعش حبس ده‌ها غیرنظامی در خانه‌های بزرگ و استقرار تک تیراندازها بر فراز آنها است تا در صورت هدف قرار گرفتن این ساختمان‌ها تلفات غیرنظامیان بیشتر شود. داعش با قرار دادن خودروهای بمب‌گذاری شده در خیابان‌ها و منفجر کردن آنها تلفات سنگینی در میان غیرنظامیان حبس شده در این خانه‌ها ایجاد می‌کند.
داعش تقریبا هر روز مناطق آزاد شده در موصل را هدف قرار می‌دهد تا مانع از پیش روی نیروهای عراقی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала