نگهبان معبد در پاکستان به قتل 20 نفر اعتراف کرد

© AFP 2023 / Fatiq BukhariЖертва пакистанского убийцы в городе Саргодха
Жертва пакистанского убийцы в городе Саргодха - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس وحید و دو نفر دیگر که احتمالا همدستان وی بوده اند را بازداشت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک نگهبان معبد در استان پنجاب پاکستان که به جرم قتل 20 نفر از افرادی که به این معبد رفته بودند توسط پلیس بازداشت شده، اعتراف کرد که از ترس جانش این کار را انجام داده است.

خبرگزاری فرانس پرس به نقل از پلیس محلی می نویسد که این اتفاق در شب جمعه در شهر سارگودها در استان پنجاب پاکستان رخ داده است. به گفته افرادی که در این حادثه زنده مانده اند، نگهبان معبد عبدالوحید صوفی بیش از 20 نفر را با تلفن به معبد دعوت کرده و هر یک را به اتاق های جداگانه برده است. این نگهبان از مهمانان با غذای آلوده به مواد مخدری ناشناخته پذیرایی کرده و بعد از آن لباس هایشان را از تنشان خارج کرده و با چوب آنها را کتک زده است. وی همچنین با چاقو به بدن انها ضرباتی را وارد کرده است. این حادثه از طریق سه زن که زنده مانده و از محل گریخته بودند به پلیس گزارش شد.

پلیس وحید و دو نفر دیگر که احتمالا همدستان وی بوده اند را بازداشت کرده است. در معبد هر 20 نفر را پیدا کردند.

عبدالوحید که پنجاه سال سن دارد اعتراف کرده است که این افراد را از ترس کشته، زیرا احتمال کشتن وی به دست آنها وجود داشته است.

به گفته مسئولین محلی، نگهبان معبد دو باردر ماه به محل می رفت و کسانی که برای عبادت به آنجا می رفتند را با آتش شکنجه می کرده است. به گفته وی این عمل برای سلامت آنها مفید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала