بازیگران معروف ایرانی در لیست 30 زن زیبا و موفق دنیا(عکس)

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaبازیگران معروف ایرانی در لیست 30 زن زیبا و موفق دنیا(عکس)
بازیگران معروف ایرانی در لیست 30 زن زیبا و موفق دنیا(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترانه علیدوستی و نیکی کریمی در لیست 30 بانوی زیبا و موفق دنیا قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها خبری در شبکه های اجتماعی مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است که در آن دو بازیگر بانوی معروف ایرانی، "ترانه علیدوستی" و "نیکی کریمی" جزو 30 بانوی زیبا و موفق قرار گرفتند.
بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، مجله هنری Buzznet که گفته می شود هالیوودی است، هر ساله 30 بانوی پرتلاش، موفق و زیبا را طی یک نظرسنجی انتخاب ی کند و امسال برای اولین بار نام دو هنرمند بانوی ایرانی را در فهرست 30 نفری بازیگران زیبای زن جهان قرار داده است. در این فهرست، ترانه علیدوستی در مقام 28 و نیکی کریمی در مقام 14 قرار دارند. گفته شده است که این لیست براساس نظرسنجی جهانی انتخاب شده است و ملاک‌هایی همچون جذابیت، زیبایی، فعالیت زیاد در سینما، کسب جایزه و استقبال از نمایش فیلم‌ها برای انتخاب بازیگران مدنظر بوده است.

رتبه اول این لیست متعلق به "بیانسه"، خواننده معروف آمریکایی می باشد. همچنین افرادی چون "هیلاری کلینتون"، "آنجلینا جولی"، "تیلور هیل"، "پریانکا چوپرا"، "اما واتسون" و "جی جی حدید" نیز در این لیست حضور داشته اند.
گفته شده است که این افراد توسط آرای مردمی انتخاب شده اند که امسال حدود 7 میلیون نفر بوده اند.
این مطلب در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که برای اولین بار است که دو بازیگر ایرانی به عنوان بانوان موفق و زیبا توسط این سایت انتخاب می شوند.

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی از این خبر اظهار خرسندی کردند. بسیاری از کاربران بر این عقیده هستند که فعالیت های اخیر نیکی کریمی به عنوان کارگردان و داوری های او در جشنواره های مختلف، او را بیش از پیش مطرح کرده است. بعضی از کاربران علت انتخاب ترانه علیدوستی را حضور او در فیلم برنده اسکار یعنی فروشنده و شرکت نکردن او در مراسم اسکار عنوان کرده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала