بازتاب ویدیو سقوط خدمتکار از طبقه 7 در مقابل چشمان‌ صاحب کاری که فیلم می گرفت (عکس،ویدیو)

© twiit.farsiبازتاب ویدیو سقوط خدمتکار از طبقه 7 در مقابل چشمان‌ صاحب کاری که فیلم می گرفت (عکس،ویدیو)
بازتاب ویدیو سقوط خدمتکار از طبقه 7 در مقابل چشمان‌ صاحب کاری که فیلم می گرفت (عکس،ویدیو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سقوط زنی از پنجره ساختمانی بلند در حالبی که از او فیلم گرفته می شد، سرو صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، مدتی پیش ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر که در آن دختر جوانی از پنجره یک ساختمان به پایین می افتد. در خبرها گفته می شود که او یک خدمتکار بوده است که به دلایلی در وضعیت سقوط قرار میگیرد و صاحب کارش به جای کمک و بالا کشیدناو، با دوربین از او فیلم می گیرد. در نهایت نیز این دختر نمی تواند تحمل کند. او دستان خود را رها کرده و سقوط می کند. در پایان این ویدیو کوتاه می توان مشاهده نمود که این خدمتکار چگونه بر پشت بام فلزی فرود می آید.

صاحب کار کویتی وقتی می بیند که خدمتکار اتیوپیایی با یک دست از پنجره آویزان است، شروع به فیلم گرفتن از سقوط او می کند. دختر پس سقوط زنده می ماند و راهی بیمارستان می شود. وکیل دختر گفته است که به فرمانداری بر علیه صاحب کار شکایت می کند.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی موج عظیمی از واکنش ها و کامنت های فراوان کاربران نسبت به این موضوع را دربر داشته است. اکثر کاربران این اقدام صاحبکار بی تفاوت را محکوم کرده و واکنش تندی نشان داده اند. تعداد بسیار اندکی نیز می گویند که شاید حقش بوده است.
برخی نیز به نظر می رسد از فرصت استفاده کرده و کامنت های توهین آمیز نسبت به عربستان و خاندان آل سعود می فرستند. این در حالی است که این اتفاق در کشور کویت رخ داده است و به نظر نمی رسد که عربستان در آن نقشی داشته باشد.
در کل اکثر کامنت ها نسبت به صاحبکار این دختر مضمون توهین آمیز داشته و با ابراز همدردی نسبت به قربانی ماجرا نوشته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала