افراد موفق تعطیلات خود را چگونه می‌گذرانند؟ (عکس)

© Fotolia / PhotoffВид на остров Крит, Греция
Вид на остров Крит, Греция - اسپوتنیک ایران
اشتراک
افراد موفق و کسانی که در زندگی خود به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده اند، تعطیلات خود را کمی متفاوت تر از مردم عادی سپری می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در داغ ترین روزهای تعطیلات سال نو افراد بسیاری ترجیح می دهند که مدتی را نیز سفر کرده و به اصطلاح، هوایی عوض کنند. سپری کردن تعطیلات موضوعی کاملا شخصی و منحصربفرد است ولی اکثر افراد موفق در این مورد خصوصیات مشترکی دارند.

⁣⁣⁣📝 ⁣⁣⁣⁣افراد موفق تعطیلات خود را چگونه می‌گذرانند؟ برنامه‌ریزی می‌کنند: ⁣ا⁣فراد موفق خیلی منظم هستند و برای یک تعطیلات طولانی یک برنامه‌ی هیجان‌انگیز دارند، اما برنامه‌شان آن‌قدر انعطاف‌پذیر است که بتوانند از پس کارهای ضروری و اضطراری که ممکن است پیش بیاید هم بربیایند. تکنولوژی را کنار می‌گذارند: ⁣افراد موفق واقعا دور موبایل و لپ‌تاپ‌شان را خط می‌کشند؛ حداقل روز تحویل سال. روزهای قشنگ بهار را با نشستن و زل زدن به صفحه‌ی نمایش خراب نکنید. تا آن جا که امکان دارد از وسایل الکترونیکی استفاده نکنید. این کار به شما کمک می‌کند بهتر بخوابید و ذهن‌تان را پاک کنید. با دوستان و خانواده وقت می‌گذرانند: ⁣شاید در طول هفته سرتان خیلی شلوغ باشد و وقت کافی برای عزیزان‌تان نداشته باشید و نتوانید آن‌طور که باید به آنها توجه کنید. اما تعطیلات به شما این فرصت را می‌دهند که با دوستان و خانواده‌تان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید و به آنها ثابت کنید که چه قدر دوست‌شان دارید. انرژی‌شان را بازیابی می‌کنند: افراد موفق از تعطیلات استفاده می‌کنند تا سرزنده شوند و دوباره به حداکثر توان و انرژی‌شان برسند. قطعا آنها برنامه‌ریزی دارند و فعال هستند اما حواس‌شان به ساعت خواب‌شان هم هست و از تعطیلات‌شان برای استراحت کردن و انرژی گرفتن استفاده می‌کنند. #نوروز #سال_نو #تعطیلات

Публикация от چطور (@chetorestan) Мар 22 2017 в 7:30 PDT

به عقیده بسیاری از کاربران و آنچه که در فضی مجازی به اشتراک گذاشته می شود، از مهمترین مواردی که افراد موفق در حوالی دوران تطعیلات به آن عمل می کنند می توان به "خوب کار کردن پیش از تعطیلات، برنامه ریزی کردن برای تعطیلات، قانون گذاشتن برای مدت زمان استفاده از تلفن همراه، کم کار کردن و کمتر به کار فکر کردن، سپری کردن وقت با دوستان، شرکت در امور خیریه، انجام کارهای مورد علاقه" اشاره نمود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала