لباس استتار آینده

© Fotolia / Aleksey Ipatovاستتار صورت
استتار صورت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصصان، لباس استتار آینده را معرفی کردند. (عکس)

در نمایشگاهی که در این روزها در شهر « اوستین» آمریکا جریان دارد ، لباس استتار آینده  معرفی  شد که هدف آن  دفاع از شخصیت شماست.

دزاین این  لباس  نه توسط طراحان مد معروف بلکه توسط دانشمندان  به منظور حفاظت از انسان درمقابل  نظارت ها و تعقیب بی پایان طراحی شده است.

طراح این نوع لباس استتاری — Hyphen-Labs —  در باره طرح خود تعریف کرده گفت: « لباس باید همخوان با زمان باشد». در نمایشگاه  چند نمونه لباس  معرفی شد که یکی از آن ها پوشاندن صورت با  «روبند بازتاب دهنده نور» است. روبند از داخل شفاف است اما  شما را از نگاه های غیرضروری دور نگه می دارد.

بعلاوه گوشواره  هایی مجهز به  میکروفون و  دوربین  معرفی شدند  که با فشار یکی از آنها  روشن می شوند.  در صورت وقوع حادثه ناگوار برای شخص، آن ها می توانند کمک  بزرگی  به وی بکنند.

شال استتاری نیز معرفی شد  که  شخص را در مقابل نرم افزار شناسایی  چهره  که توسط  سرویس های ویژه برای  جستجو و تعقیب افراد بکار برده می شود، در امان نگه می دارد.  تصویری که روی شال ویژه  شکل می گیرد، حاوی چهره  12 هزار پیکسلی است که ویژه  این نرم افزار درست شده است و به معنای واقعی کلمه تمام  الگاریتم این نرم افزار را  سردرگم خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала