شخصیت های مشهور فضای مجازی با قابلیت های بدنی منحصربفرد(عکس،ویدئو)

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر شخصیت های مشهور فضای مجازی با قابلیت های بدنی منحصربفرد(عکس،ویدئو)
شخصیت های مشهور فضای مجازی با قابلیت های بدنی منحصربفرد(عکس،ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انسان ها هر چقدر که ورزشکار و دارای بدن ورزیده باشند، بازهم انجام دادن بعضی از حرکات تقریبا غیر ممکن است. در این میان افرادی به صورت انگشت شمار هستند که از پس این نوع از حرکات خارق العاده بر می آیند و در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، یکی از این افراد دختر جوانی به نام "اوشیا" که پس از عمل جراحی که چند سال پیش بر روی پایش انجام شده می تواند زانوی خود را 180 درجه بچرخاند! گفته می شود که او در دوره فیزیوتراپی متوجه شد که این قابلیت را به دست آورده است.
یکی از صفحات شبکه اجتماعی فیس بوک در وصف او اینگونه نوشته است که "این خانم بعد از درمان سرطان پا های خود تا °180 درجه میتواند بچرخاند."

بسیاری از کاربران از انعطاف بسیار بالای پاهای این خانم بسیار تعجب کردند. یکی از کاربران می نویسد که " وااو مگه میشه؟آفرین به این انعطاف بدنی."
از دیگر شخصیت هایی که انعطاف بدنی فوق العاده دارد می توان به "زلاتا"ی روسی اشاره کرد. او که لقب منعطف ترین زن جهان را دارد، توانسته است بسیاری از رکورد های جهانی گینس را بخاطر انعطاف بدنی بسیار بالای خود بشکند. این دختر 28 ساله روسی ژیمناستیک کار است و از سن 4 ساله گی پیچیدن به دور بدن خود را آغاز کرده است.

برخی کاربران نیز او را انعطاف پذیرترین انسان دنیا می دانند.

برای بسیاری از کاربران این سئوال مطرح است که آیا این زن فقط گوشت و غضروف خالص می باشد که می تواند به این حد بالا از انعطاف برسد؟
بسیاری از کاربران نوشته اند که به نظر می رسد او فاقد استخوان است.
اینگونه انعطاف بدنی فقط به انسان ها منحصر نمیشود. یکی از شخصیت های مشهور فضای مجازی با قابلیت های بدنی منحصربفرد گاوی است که می تواند از خودش شیر بخورد. انعطاف بالای بدنی این گاو، او را به یکی از شخصیت های جذاب فضای مجازی تبدیل کرده است.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر به انتشار کلیپی از این گاو نوشته است که این گاو قابلیت این را دارد که هم شیر بدهد و هم بتواند خود از شیر خود استفاده کند.

روز به روز بر تعداد شخصیت های پرطرفدار در شبکه های اجتماعی که به علت انعطاف بدنی بسیار بالا به شخصیت های پرجاذبه ای تبدیل شدند بیشتر می شود. اغلب کاربران با تحسین و تمجید نسبت به این موضوع برخورد می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала