مردم شهر آبادان مخالف ورود ترامپ به این شهر هستند(عکس)

© AFP 2023 / JIM WATSONمردم شهر آبادان مخالف ورود ترامپ به این شهر هستند(عکس)
مردم شهر آبادان مخالف ورود ترامپ به این شهر هستند(عکس) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارها و اقدامات اخیر ترامپ جنجال بسیاری در فضای واقعی جوامع و فضای مجازی به وجود آورد. مردم شهر آبادان در ایران نیز نسبت به این اقدامات ترامپ واکنش طنزگونه ای نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، بیرون راندن مهاجران و پناهجویان بعضی از کشورهای مسلمان از آمریکا توسط ترامپ جنجال بسیاری را در شبکه های اجتماعی به وجود آورد. امضاهای بسیاری علیه این قانون جمع شد و مردم بسیاری از جمله هنرمندان، پیشکسوتان و سیاستمداران در شبکه های مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. در این میان مردم خونگرم شهر آبادان نیز که به مهمان نوازی مشهور هستند با اقدامی طنزگونه نسبت به قانون اخیر ترامپ واکنش نشان دادند و حرکت او را بی جواب نگذاشته اند. آنها با نصب عکس ترامپ در بیرون از شهر آبادان ممنوعیت ورود او را به این شهر اعلام کردند.
این تصویر واکنش بسیاری را در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است و کاربران بسیاری آن را به اشتراک می گذراند. در شبکه اجتماعی توییتر نیز کاربری این تصویر را منتشر کرده است.


عکس ترامپ در زیر تابلویی نصب شده است که در 5 کیلومتری شهر آبادان می باشد. در بالای عکس ترامپ نوشته شده است که "ورود ترامپ به آبادان ممنوع"
یکی از کاربران با تحسین این حرکت نوشته است که "ای ول آبادان!!!"
این مطلب با عنوان "کار جالب بچه‌های آبادان" در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته شده است و با استقبال گسترده ای روبرو گشته است.

درکل، مردم شهر آبادان ایران از قوه طنز بسیار بالایی برخوردار هستند و موضوعات جالبی از این شهر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

درکل، مردم شهر آبادان ایران از قوه طنز بسیار بالایی برخوردار هستند و موضوعات جالبی از این شهر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала