شخصیت محبوب ملوان زبل از نگاه کاربران اینترنت (عکس)

© Photo / PixabayPopeye
Popeye - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ملوان زبل در شبکه های اجتماعی نیز بسیار محبوب شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارتون ملوان زبل جزو کارتون هایی است که از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار است. ملوان زبل به انگلیسی "Popeye"، به معنی چشم برجسته می باشد و در تاریخ ۱۷ ژانویه ۱۹۲۹ در کتابچه مصور روزانه "تیمبل تیتر" به تصویر کشیده شد و پس از آن محبوبیت زیادی یافت. از سال ۱۹۳۳ در کارتون‌های مختلف ساخته استودیوی ماکس فلایشر و دیو فلایشر نیز ظاهر شده‌است. اما این روزها شاهد شخصیت ملوان زبل را در شبکه های اجتماعی هستیم.
یکی از کاربران شبکه اجتماعی فیس بوک عکس فردی را منتشر کرده است که به ملوان زبل واقعی معروف است. این شخص همانند شخصیت کارتونی ملوان زبل، دارای چشمی برجسته و پیپ می باشد. کاربران زیادی عکس این فرد را در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر کردند.

شخص دیگری در شبکه اجتماعی فیس بوک عکسی از فردی منتشر کرده است که بصورت سیاه سفید است. وی نوشته است که ملوان زبل واقعی "استوکر نیکمند" است که در دنیای واقعی ملقب به ملوان زبل بود. او مردی اهل ایالات متحده بود که ظاهرا شخصیت کارتونی ملوان از وی الهام گرفته شده بود.

 

همچنین کاربر دیگری در مورد داستان ملوان زبل مطلبی نوشته است. به گفته او داستان ملوان زبل یک شوخی نبود!
اسفناج منبع خوبی از گلوتامین است و گلوتامین برای رشد عضلات و ازاهمیت بالایی برخوردار است. اسفناج باعث افزایش قدرت و استقامت عضلات میشود.

گفتنی است که ملوان زبل هنوز هم محبوبیت خود را دارد و نماد یک قهرمان واقعی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала