وایبر در اعتراض به ترامپ تمام تماس های هفت کشور منجمله ایران به آمریکا را رایگان کرد

© AFP 2023 / Atta Kenareانتشار عکس‌های بی‌حجاب زنان، زاینده‌رود را خشک کرده است
انتشار عکس‌های بی‌حجاب زنان، زاینده‌رود را خشک کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیک، برنامه کاربردی "وایبر" در اعتراض به اقدام ترامپ مبنی بر جلوگیری شهروندان بعضی از کشورهای مسلمان برای ورود به خاک آمریکا، تماس تلفنی بین آمریکا با این کشورهای مسلمان را رایگان کرد.

Трамп подписал указ О защите страны от въезда иностранных террористов - اسپوتنیک ایران
ایران در فهرست کشورهای دارای خطر تروریستی برای آمریکا قرار گرفت
گفتنی است که این اقدام ترامپ حاشیه های زیادی به دنبال داشت و مردم زیادی به طرق مختلف به این حرکت وی واکنش نشان دادند.
شرکت وایبر نیز برای نشان دادن اعتراض خود اعلام کرد که تماس تلفنی بین آمریکا با ایران، سوریه، عراق، سودان، یمن، لیبی و سومالی را رایگان می باشد. صفحه رسمی وایبر در توییتر با درج پیامی به زبان های رسمی این کشورها یعنی انگلیسی، فارسی و عربی، رسما این تصمیم خود را به کاربران اعلام کرد.


این اقدام وایبر نیز جنجال های زیادی در شبکه های اجتماعی بدنبال شد و بارها توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته شد. مثلا کاربری در توییتر، شعار این پیام رسان "بدون توجه به ملیت افراد تماس بگیرید" را در صفحه خود توییت کرد.

کاربری در زیر این خبر نوشته است که این اقدام وایبر نوعی فرهنگ سازی است که افراد نباید قربانی بازی های سیاسی شون. وی نوشت که "بدون توجه به ملیت افراد تماس بگیرید".
در سایت یوتیوب نیز ویدیویی منتشر شده است که دلیل وایبر را بر این اقدام می گوید. شرکت وایبر می گوید که ما مردم را بدون در نظرگرفتن ملیت آنها به هم متصل می کنیم تا با هم در ارتباط باشند. بدین ترتیب شرکت وایبر نیز به جمع تحریم کنندگان این اقدام ترامپ پیوست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала