آغاز ایمن سازی با رتبه بندی ساختمانهای ناامن در تهران

© Flickr / NinaraTehran, Iran
Tehran, Iran - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران ایران گفت: طبق تصمیم اتخاذ شده در نشست مشترک مسئولان مرتبط با حوادث، ساختمان های ناایمن شهر تهران برای ایمن سازی رتبه بندی می شوند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا- اسماعیل نجار روز دوشنبه اظهارداشت: این ساختمان ها پس از رتبه بندی، به صورت اولویت بندی شده برای ایمنی سازی در دستور کار قرار خواهند گرفت.

آتش نشان در محل حادثه - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
دلیل آتش سوزی ساختمان پلاسکو
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر حدود40 درصد ساختمان های خیابان جمهوری ناایمن هستند و باید ایمن سازی شوند، افزود: ایمن سازی ساختمان های ناایمن با مشارکت شهرداری تهران، مردم و مالکین انجام خواهد شد.
نجار اظهارکرد: طبق تصمیم اتخاذ شده، همچنین مقرر شده است تا شهرداری تهران و دیگر دستگاههای اجرایی ذی ربط برای ایمن سازی ساختمانهای ناایمن، اقدام کنند.
معاون وزیرکشور تاکیدکرد: همچنین مقرر شد تا بازدیدهای دوره ای از ساختمان ها ، توسط ناظران ساختمان ها و کارشناسان صورت گیرد.
رئیس سازمان مدیریت بحران افزود: بازدیدهای دوره ای منظم از ساختمان های با مراکز جمعیتی بالا همچون مدارس، مساجد، ساختمان های بلند مرتبه که جمعیت زیادی رادر خود جای می دهند در دستور کار قرار گرفت.
معاون وزیرکشور ایران با اشاره به سازکارها و تسهیلات دولت برای ایمن سازی ساختمانها، افزود: امیدوارم حادثه ساختمان پلاسکو برای همه ما درس عبرت شود و مردم از فرصت فراهم شده برای ارتقای ایمنی ساختمان های خود اقدام کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала