ترامپ: صدور مجدد ویزا برای کل کشورها پس از بازنگری سیاست ها برمی گردد

© REUTERS / Yuri Gripasترامپ: صدور مجدد ویزا برای کل کشورها پس از بازنگری سیاست ها برمی گردد
ترامپ: صدور مجدد ویزا برای کل کشورها پس از بازنگری سیاست ها برمی گردد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای آرام کردن شورش ها و عکس العمل ها به سیاست های ضد مهاجرتی اعلام کرد که پس از اخذ سیاست های امنیتی سخت گیرانه تر، طی ۹۰ روز صدور ویزا برای تمامی کشورها را از سر می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ضمن تلاش برای آرام کردن عکس العمل ها به دستور وی در خصوص ممنوعیت ورود مهاجران و اتباع برخی کشورهای اسلامی به آمریکا اعلام کرد که این کشور پس از اجرای سیاست های امنیتی سختگیرانه تر، صدور ویزا برای تمامی کشورها را طی ۹۰ روز آینده از سر خواهد گرفت.
ترامپ در بیانیه ای خبر داد: «این یک ممنوعیت برای مسلمانان نیست، اگر چه برخی رسانه ها به اشتباه گزارش دادند واضح است که این ممنوعیت ربطی به مذهب ندارد بلکه به تروریسم و امنیت کشور مربوط است».
ترامپ همچنین بیان داشت «بیش از ۴۰ کشور در جهان با اکثریت جمعیت مسلمان وجود دارند اما این دستور اجرایی شامل آنها نیست».
ترامپ گفت: پس از آنکه اطمینان یافتیم سیاست های خود [در زمینه امنیتی] را بازنگری و قوانین امن تری را اجرا کردیم صدور روادید برای تمام کشورها را طی ۹۰ روز آینده از سر خواهیم گرفت.
دولت آمریکا مدعی شد که این اقدام گامی در جهت محافظت از کشور در برابر حمله‌های تروریستی است و مقامات آمریکا باید فرصت یابند که سیستم تازه‌ای برای کنترل مسافران به آمریکا ایجاد کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала